2. června 2015

Nálepky na nehty a houbička na makeup ze stránky postovnezdarma.cz

Hezké úterní dopoledne :)
Dneska si dáme netradičně kratší článek o dvou výrobcích a to nálepkách na nehty a houbičce na makeup. Na obě věci jsem se dost těšila, tak vám o nich chci dát vědět už dnes :) (nákupy za květen budou ve čtvrtek). 



Na nálepky jsem se těšila i přes to, že si nemůžete dopředu vybrat jaký vzor chcete... Přišlo mi jich pět a nebudu se snažit popsat vám vzory, protože některé jsou dost abstraktní :D Zkoušela jsem je několikrát a snad ani jednou se mi nepovedly nalepit na nehet rovnoměrně (viz obrázek výše). Jinak ale na nehtech držely dost dobře a s "odlakováváním" byl trochu problém, ale když si s tím pohrajete, tak to jde dobře. V balení máte vždycky 7 párů velikostí (takže 14 celkem), takže si určitě vyberete :) Ačkoliv jsem se na ně tak těšila, tak je využiju asi jenom občas třeba na prsteníček na ozdobu. Pokud s podobnými nálepkami umíte a chcete vyzkoušet zajímavé vzory, tak je můžu klidně doporučit. Cena za 5 sad balení je 175 Kč což vyjde 35 Kč/balení a seženete je na e-shopu postovnezdarma.cz (<- odkaz přímo na samolepky).


A jako další je tady houbička na makeup, kterou jsem si zamilovala! Není možná z toho nejjemnějšího houbičkového materiálu jako je asi beauty blender, ale i tak mi na zapracovávání korektoru nebo makeupu maximálně vyhovuje. Zkoušela jsem s ní i tuhý korektor a výsledek byl taky super! S údržbou a samotnou výdrží materiálu to je ale už horší... Já ji používám skoro každý den a snažím se ji obden umýt s čistícím gelem, ale ani to nestačí k tomu, aby se dokonale vyčistila (plus je to, že když ji chcete po umytí zase za chvíli použít, stačí jí několikrát "pomačkat" po ručníku). Samozřejmě to není záležitost na rok, snad ani na půl roku, ale za vyzkoušení určitě stojí! Cena na e-shopu je 149 Kč (odkaz na houbičku).

Vyzkoušeli jste někdy nálepky na nehty nebo, v poslední době dost zmiňovanou, houbičku na makeup?

2 komentáře:

  1. Já jsem jednou měla nálepky od Essence, no vůbec nedržely :-( A tu houbičku jsem ještě pořád nevyzkoušela :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju nějakou vyzkoušet! :) Slyšela jsem dobré věci i o té Ebelin ;)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)