6. června 2015

Balea mycí peeling s malinou

Krásný víkend! :)
Každé ráno a večer používám na dočištění pleti mycí gel nebo něco na ten způsob (pěna, hodně jemný peeling...) a nedávno jsem si všimla, díky slevě, tohohle mycího peelingu od Balea. Pečující kosmetiku od Balea moc vyzkoušenou nemám až na dva pleťové krémy a čistící pěnu (odkaz na recenzi) a nic moc jsem od tohohle nečekala, výsledek ale mile překvapil!


BALEA MYCÍ PEELING MALINA 150 ML
pro všechny typy pleti
Hloubkově čistí pleť a osvěžuje. Zabraňuje vzniku uspaných pórů. Vitamín E a provitamín B5 chrání pleť před vysoušením. Pro zářící a jemný vzhled Vaší pleti.



Gel má narůžovělou barvu a obsahuje (jak už název napovídá) peelingové částečky, které jsou ale velké a není jich tam mnoho. Vůbec nepění a voní hezky malinově. Když jsem používala klasický peeling ob den, tak se mi pleť ještě trochu zhoršila, takže jsem se trochu bála, tohle používat 2x denně... Peeling hezky dočistí pleť a vůbec ji nepodráždí a nevadí mi ho používat každý den - naopak jsem si všimla, že se mi nedělá tolik pupínků. Po smytí vodou je pleť hebká a není napnutá, ale nedá se říct, že by byla hydratovaná - pleťový krém používám i tak. Já ho kupovala za 37 Kč v akci v DM - myslela jsem si, že se vyprodává, ale stále ho seženete :) Musím říct, že mě mile překvapil a možná se příště podívám po dalším podobném produktu.

Co vy a pečující kosmetika Balea - používáte?

9 komentářů:

  1. Ja som počula, že nie je veľmi dobrý, keďže má málo čiastočiek, takže ma nejak neláka :) no značku Balea mám velmi rada, má skvelé balzamy na pery, krémy na ruky a aj telové krémy vo všeobecnosti :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto je právě dobrý na to každodenní použití, protože není tak drsný jako normální peeling :) Baleu mám taky ráda pro balzámy na rty a ostatní mazátka :)

      Vymazat
  2. Mně taky skončil v košíku, zatím nepoužívám, ale té ceně a navíc vůni malin prostě odolat nešlo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se ke mně dostal peeling od Balea s klasickou vůní pro normální a smíšenou pleť a nemůžu si stěžovat, pleť je hezky vyčištěná a neobjevily se mi žádné pupínky navíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si ho asi nepořídila kvůli malému obsahu peelingových částeček. Mám ráději větší množství a ani nemusí být extra drsné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové mám taky ráda, ale na použití max dvakrát za týden :)

      Vymazat
  5. Vypadá zajímavě, něco podobného jsem měla od Synergen :)

    OdpovědětVymazat
  6. Až dopoužívám momentální peeling od Neutrogeny, půjdu si koupit tento malinový Balea. Už ho chci delší dobu ale nebudu si nic kupovat dokad nevypotřebuji to co používám momentálně.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)