13. června 2015

13. 6. 2015 │flower nails, milujemeliceni.cz

Krásnou parnou sobotu všem :) 
To počasí se asi zbláznilo! Je teprve dopoledne a mě už připadá, že se roztopím... Dnešní článek je naplánovaný na večer, protože jsem si říkala, že někteří asi budou dneska u vody (já jsem teda naštěstí před vedrem schovaná) a na internet se budou koukat až večer :)


Tuhle fotku už mám vyfocenou už pár týdnů a pořád ne a ne se na ni dostat.. Fialový lak je můj asi nejoblíbenější (odstínem) a to je Avon Gel Finish v odstínu Lavender Sky, což je krásná světle fialová barva a hlavně kvůli výdrži jsem si lak oblíbila - více v recenzi - odkaz na článek. Růžová se taky stala mou oblíbenou a tenhle odstín obzvláště od Rimmel 60 seconds 405 Rose Libertine. Jelikož v tu dobu začínalo jaro a asi jsem měla dobrou náladu, nalepila jsem na prsteníčky nálepku s kytičkami a přelakovala Four Seasons vytvrzovačem a překvapivě nálepka vydržela (nikdy mi na nehtech nedrží).



Možná jste si už někteří všimli nově začínajícího webu MilujemeLíčení.cz, který se, jak už název napovídá, bude věnovat kosmetice, tipům, recenzím, novinkám a ostatním zajímavým věcem (úplně přesně sama ještě nevím). Budu tam přidávat články a ze začátku si budete moci osvěžit pár recenzí z historie blogu - ty nejčtenější - a pak se budou možná objevovat i recenze na věci, o kterých na blogu nebude zvlášť článek, ale nebojte, vždycky vám dám vědět :)

Taky je u vás takové vedro nebo vás už ochladily bouřky? Máte nějaký oblíbený top coat, který prodlouží výdrž laku na nehty?

1 komentář:

  1. Já umírám vedrem, už mám i úpal.. :( Krásné nehtíky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-stribrna.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)