9. června 2015

Blistex Lip Tone

Hezký den všem :)
Dneska se bez okolků vrhneme na recenzi balzámu na rty Blistex. Hodně jsem se na něho těšila, hlavně díky recenzím na tenhle a ostatní druhy jejich balzámů...


Opravdu jsem si všimla toho zvýraznění přirozené barvy rtů - není to nějak extra viditelné, ale když se na to sami zaměříte, tak poznáte. Vůni má mentolovou, jako Antiperle (takové ty malé mentolové kulaté bonbonky v zeleno-průhledné kulaté krabičce). Konzistence je tuhá, ale ne tak moc, že by jste ho v chladu nemohli používat nebo se v horku úplně roztekl. Dobře se nanáší a ač si myslím, že hodně popraskané rty nespraví - na to mají jiné druhy balzámů - tak na každodenní použití je super. Navíc obsahuje SPF 15, což se v tomhle  počasí dost hodí :) Já ho kupovala v akci 1+1 zdarma, ale klasicky vyjde 60 Kč. Zatím se mi zdá jako nejlepší balzám co jsem měla - barva je super, má malé jednoduché a hezké balení a doopravdy pomáhá.

Vyzkoušeli jste něco od značky Blistex?

6 komentářů:

  1. Já si ho v téhle akci taky pořídila a fakt mně hodně překvapil, je to moje první zkušenost s touhle značkou. Mám ráda balzámy co dodávají rtům jemnou barvičku, protože dokáží suplovat i rtěnku nebo lesk:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to moje první zkušenost s Blistex a taky jsem si ho oblíbila :)

      Vymazat
  2. Jé já si ho dneska koupila :D :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-modra.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten na mě ještě čeká zabalený v mé sbírce :) Už se nemůžu dočkat až ho vyzkouším :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho nejdříve schovávala, že ho "vybalím" až dodělám nějaký balzám, ale nevydržela jsem to :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)