25. června 2015

První dojmy... Yves Rocher revitalizační odličovací voda s čaji

Hezký čtvrtek všem :)
Na škole teď vidím ukázkový příklad toho, jak je lenost nakažlivá... Nikomu se nechce nic dělat, ještě k tomu když je venku konečně trochu hezky a naštěstí to některé učitelky cítí stejně, ale místo toho si řekly, že nás začnou více strašit s maturitou a tím, co bude ve čtvrťáku... Za pár dnů jsou tady ale konečně prázdniny a zasloužený odpočinek! :)
Dneska mám pro vás První dojmy... o revitalizační odličovací vodě s třemi čaji od Yves Rocher a v duchu pečující kosmetiky budu ještě pravděpodobně pokračovat dalších pár dnů.


Svěží odličovací voda s revitalizačním účinkem se třemi čaji v sobě spojuje čistící, omlazující a detoxikační účinky. Odlíčí veškeré stopy makeupu na obličeji, očích i rtech a je zcela šetrná k pleti. Pleť je svěží, čistá, jemná na dotek, zářivá a viditelně mladší. (popisek z oficiálního eshopu yves-rocher.cz)


Micelárka byla jako dárek v časopise Žena a život (hlavně kvůli ní jsem si ten časopis koupila, nebudu si nalhávat :D) a jelikož ségra si hodně oblíbila a kupuje výrobky Yves Rocher, lákalo mě ji vyzkoušet. Vůně je jemná a opravdu z ní cítím čaj! Slibuje pleť dočistit a zbavit makeupu což můžu potvrdit - na pleť je super a odlíčí všechno rychle, ale na oči jsem ji použila jenom jednou, protože teď používám každý den voděodolnou řasenku a tu bych s tím neodlíčila (ani to produkt nemá v "popisku práce"). Po použití není pleť nijak ulepená nebo nepříjemná na dotek, ale naopak. Pleť nemám citlivou, takže neposoudím její šetrnost, ale neobsahuje alkohol, takže bude vhodná i na suchou pleť. Plné balení 200 ml koupíte na eshopu za 309 Kč což je celkem vysoká cena, ale pokud si potrpíte na šetrné a přírodní výrobky, tak tohle není určitě špatná volba.

Co vy a kosmetika Yves Rocher - vyzkoušeli jste nebo vás neláká?

4 komentáře:

  1. Sice nemám moc ráda vůní v produktech na obličej, ale když je tam napsané micelarni, tak mě to vážně láká :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle odličovací voda je ale "k vypití" :D voní doopravdy jako čaj a funguje dobře :)

      Vymazat
  2. Tento vroreček mám taky, zatím jsem jej ale ještě nezkoušela. Čekám až dopotřebuju micelárku Dermacol, tak pak uvidím jak mi sedne :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že o ní pak bude zmínka na blogu :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)