4. června 2015

Nákupy - květen 2015

Hezký čtvrteční večer :)
Blogger mě zase zlobí a nevydal mi dneska ráno naplánovaný článek.. Ještě se tu neobjevily nákupy za uplynulý měsíc, tak jsem tady s nimi dnes :) Moc toho není, ale narazila jsem i na pár pro mě nových a zajímavých věcí. Na všechno se postupem času objeví určitě recenze a několik věcí jste už i viděli. Tak jdeme na to!



O úžasně vonícím šamponu Balea s vanilkou a mandlovým olejem jste si mohli už přečíst recenzi (odkaz na článek), ve které jsem došla k závěru, že si musím pořídit i další výrobky z téhle řady. Mé hledání "toho pravého" antiperspirantu stále pokračuje a teď jsem si celkem oblíbila Fa, které jsou levné a účinné, tenhle stál 40 Kč. Se ségrou jsme objednávaly pár věcí ze stránky a-vlasy.cz a já se konečně rozhodla zkusit něco od značky Kallos a to jasmínovou masku na poškozené vlasy, která stála 43 Kč! Zatím jsem si zkoušela jen párkrát a není vůbec špatná... Tento měsíc jsem si koupila dva časopisy a v Elle byl jako dárek Sally Hansen Miracle cure lak na nehty a u Žena a život Yves Rocher revitalizační micelární voda. U Yves Rocher ještě zůstaneme - pořídila jsem si další balzám na rty, tentokrát vanilkovou verzi, která voní nádherně! Nové balení (a možná i samotný lak) laků Miss Sporty jsem vám už ukázala v samostatné recenzi (odkaz na článek) a určitě to není můj poslední odstín, seženete je do 40 Kč. Poslední věcí z dekorativky, kterou jsem si koupila je Dermacol lesk na rty č. 09, na rtech dodá jenom trochu oranžový tón. Koupila jsem si ho hlavně kvůli ceně - 20 Kč v Tetě - a lesky na rty jsem si v poslední době dost oblíbila :)


Podařilo se mi vyhrát v giveaway tenhle úžasný balíček plný kosmetiky z blogu Butterflies dream (odkaz na blog). O několik věcí z limitky Essence si můžete spolu s dalšími výrobky zasoutěžit v narozeninové giveaway, která probíhá do 10. 6. 2015 (odkaz na giveaway).

Co jste si pořídili vy?

11 komentářů:

  1. Dneska jsem si udělala tužkama na oči od Gabriela Salvete :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužky od GS jsem ještě nikdy nezkoušela, ale odstíny mají krásné :)

      Vymazat
  2. Jé krásné nákupy, já jsem si dnes udělala objednávku v HM obchodě, koupila jsem si šaty a botky, už se těším až dorazí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věcičky! Já se prostě musím donutit a zajet si pro Yankee candle vosky! JInak já jsem si naposledy koupila mikinu z Gate. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi koupit :) Já ještě teda žádný nevyzkoušela, ale věřím, že budou super :)

      Vymazat
  4. Já jsem si udělala radost hlavně sprchovými gely, těch se mi vlivem různých akcí podařilo skoupit za jediný měsíc 11(!) kusů:-D Ale tak zásoby musí být, je léto, tak se budou rychle spotřebovávat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik? :D To máš teda pěknou zásobu, ale pravda, že v létě to jde rychleji... :)

      Vymazat
  5. Úžasné nákupy, vosky Yankee Candle miluju, taky se mi moc líbí limitka Essence Beach Cruiser a modrý lak od Miss Sporty :)

    Spotřebováno: Květen 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším až vyzkouším ty, které jsem vyhrála :) Limitka se mi taky líbí a "nový" lak od MS určitě taky nějaký vyzkoušej :)

      Vymazat
  6. Yankee vosky jsou nejlepší a nejvíc návyková věc na světě! :D ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)