18. června 2015

The Tea TAG │ čajový Tag

Krásný čtvrtek všem :)
Po včerejším dnu jsem totálně vyřízená (celý den se točil kolem divadla a několika vystoupení), takže dneska si dáme oddechový článek a to Tag na téma čaje. Asi pro někoho nezáživné téma, ale každý má něco - někdo kafe, někdo čaj, milování ostrého jídla...


1. Teplý nebo studený?
- Záleží na ročním období - v zimě určitě teplý a v létě při vedrech rozhodně ice tea :) Více mě to ale stejně táhne k teplé verzi, takže ta.
2. Silný nebo slabý čaj?
- Černý a zelený čaj určitě silné, ovocné a ostatní slabé.
3. Lístky čaje nebo sáčky?
- Nejlepší je čaj "čerstvý", to je jasné, ale třeba Lipton má i hodně dobré sáčkové čaje.
4. Piješ raději čaj doma nebo mimo dům?
- V pohodlí domova..
5. Oblíbený ledový čaj?
- Určitě od Nestea, ale v létě chci zkusit udělat domácí.
6. Co máš ráda ve svém čaji (mléko, cukr, smetanu, med...)?
- Cukr dávám do všeho vždycky a když není cukr, tak alespoň med. Pak ještě do černého nebo zeleného čaje (opět) dávám ráda citron.
7. Máš oblíbenou značku čajů?
- Určitě Lipton a Pickwick!
8. Nejméně oblíbený druh čaje?
- Moc mi nechutnají lesní směsi, protože nám to mamka dávala do školy na pití a vařila strašně často, když jsem byla menší, takže toho jsem už trochu přepitá :)

Co je vaše "úchylka"? U mě by se k čaji přidala určitě ještě čokoláda! :)

6 komentářů:

  1. Pěkný tag, já čaj nesladím vůbec, já bych to asi ani oslazené nevypila.. :( Nevím pak z toho jen cítím cukr a ne čaj.. Miluji sypané čaje a v létě za studena s ledem je to to nejlepší.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super Tag, tiež si dávam do čaju cukor poprípadne med. A taktiež nemám rada lesnú zmes! :D Nikdy mi to nechutilo ale napríklad jahodový čaj mi veľmi chutí alebo také inakšie ovocné čaje. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) když je ta příchuť zvlášť tak jo ale všechno dohromady prostě ne :D

      Vymazat
  3. Zajímavý tag. Čaje miluju, kupuju ty sypané.

    OdpovědětVymazat
  4. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    xoxo Mishelle

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)