27. června 2015

"Galaxy nehty" pro lehochy │Rimmel, Essence

Krásný víkend :)
Když jsem měla tyhle nehty, tak mi kamarádka řekla, že to vypadá jako hvězdy nebo galaxie - proto ten název článku "galaxy nehty pro lehochy"... Je zvláštní, že teď jak začalo být konečně teplo a hezky, já vytáhla tmavé laky na nehty a černé oblečení :D



Všechno co jsem vlastně použila jsou jenom dva laky na nehty - černý Rimmel 60 seconds 800 Black out a třpytivý lak s různými velikostmi třpytek Essence Nail art topper 21 Get the party started. Jako podklad teď používám na střídačku Sally Hansen Miracle Cure (recenze) nebo Rimmel Nail Nurse, ale pořád se nehty ne a ne zpevnit nebo jakkoliv zlepšit i když jsem podlaky používala každý zvlášť několik měsíců... Proto se ptám, máte nějaký tip na dobrou péči na nehty, nejlépe na zpevnění nehtů? 

1 komentář:

  1. Super kombinace. Snažím se už třpytivým lakům vyhýbat, protože odlakování je pak nekonečné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)