16. června 2015

Sally Hansen Miracle Cure zpevňovač nehtů

Hezký den :)
Včerejší hektické vystupování v divadle bylo fakt zážitek... A navíc jsem se utvrdila v tom, že nemám ráda nepořádek, když vím, že kdyby bylo uklizeno, tak by to bylo mnohem lepší a lidi by nehledali v shonu věci tak dlouho :D V květnových nákupech (odkaz na článek) jsem vám ukázala mimo jiné i tenhle lak na nehty od Sally Hansen, který by měl  nehty zpevnit a pomoci jim...




Na tenhle lak jsem se těšila jako malé dítě, ale asi jsem čekala moc... Balení je krásné, to se musí nechat. Modrá skleněná lahvička s zlatým víčkem je určitě něco, co jinak v drogerii nenajdete. Štěteček je klasický, celkem tenký a kulatý, což není špatné pokud máte malé nehty, ale jinak to bude asi trochu pracnější nehty nalakovat.


Lak jsem zkoušela asi 3x podle jejich doporučeného postupu - ob den přidat tenkou vrstvu... několik dní a taky klasicky jako podklad pod barevný lak. Po asi měsíčním používání jsem si nevšimla žádné změny (možná jenom minimální). Dost mým nehtům v třepení pomohlo to, že jsem je přestala upravovat kleštičkami na nehty a začala používat manikúrní nůžky. Lak mi za tu dobu ubyl asi o třetinu, což je celkem dost, ale pořád tak naivně doufám, že se nějaký ten výsledek dostaví. Schnutí je rychlé a zkoušela jsem ho i jako top coat a taky rychle zaschnul. Pořád mě to ale nijak nepřesvědčilo, že by stála za to jeho koupě - cena je 200 Kč, ale já ho mám z časopisu Elle.

Vyzkoušeli jste něco z péče o nehty od Sally Hansen?

5 komentářů:

  1. Mi docela pomohl, ale jen při pravidelném používání, jakmile jsem si ho jednou zapomněla nalakovat, hned jsem měla nějaký ten zlomený nehet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě překvapilo, že mám takové pevné nehty, když jsem ob den lakovala tenkou vrstvu těch několik dní (překvapivě), ale po odlakování jako kdyby se nic nestalo...

      Vymazat
  2. Také jej mám a mně celkem pomohl. Ne teda že bych už měla nehty v top stavu, ale je vidět jak se jejich kvalita postupně zlepšuje, což je po více než půl roce bez jakéhokoli výsledku zatracená úleva, to mi věř :)

    Šperk pro vaši pleť: Belcura

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že mi taky po ještě delší době pomůže - už to ty moje nehty potřebují jako sůl! :D

      Vymazat
  3. Já tenhle dala mamce a ta je s ním hodně spokojená :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)