23. června 2015

Garnier Essentials pleťový krém se zmatňujícími výtažky z lopuchu

Krásný den čtenáři :)
V sobotu nebyl článek, ale nebojte jsem zpátky a jelikož je už oficiálně léto (né že by to tak venku vypadalo), tak plánuju pár článků i na toto téma. Dneska to bude ale o pleťovém krému, který aktuálně používám. Garnier pečující kosmetika mě lákala dlouho, ale měla jsem zkušenost jenom s dvoufázovým odličovačem (odkaz na recenzi), ale postupně mi začaly docházet různé pečující produkty a náhradu jsem hledala právě u Garnier, hlavně kvůli ceny a oblíbenosti mezi lidmi :)


Garnier Essentials je určen pro kompletní hydratační péči normální a smíšené pleti. Hydratační multiaktivní složení bojuje proti toxinům, chrání pleť před každodenními nepříznivými vlivy a zajišťuje optimální hydrataci po dobu 24h. Poskytuje kompletní péči pro potřeby normální a smíšené pleti. Spojuje v sobě výtažky z lopuchu, známého pro své zmatňující účinky, a hydratační glycerin pro hladkou pokožku, příjemnou na dotek. Aplikujte jemnými krouživými pohyby od vnitřní k vnější straně obličeje na vyčištěnou pleť.


První věc, o které bych se zmínila, je sice nepodstatná, ale člověk to při nákupu vidí jako první a to je balení - krabička je krásná a celkově se mi balení výrobků od Garnier začalo dost líbit (už mám doma 4 výrobky na pleť, které momentálně používám :D). Samotný krém je v plastovém kalíšku, který je ale celkem pevný - už mi spadl na zem na dlaždičky v koupelně a vydržel.


Bála jsem se, jak bude krém vonět a jestli mi nebude vadit ta vůně lopuchu. Vůbec mi ale nevadí, pokud ale nemáte rádi květinové vůně, tak by vám tenhle mohl vadit (na pleti jde taky cítit, ale po chvíli vůně zmizí). Má lehkou krémovou až gelovou konzistenci, která se lehce roztírá po pleti a rychle se vstřebá. Pleť je po vstřebání opravdu matná, ale nečekejte, že tenhle efekt vydrží nějak dlouho (možná pokud nemáte mastnou pleť). Teď na to počasí alá teplo/zima/déšť/vedro mi maximálně vyhovuje - nijak pleť zbytečně nemastí, ale dostatečně hydratuje. Kupovala jsem ho v akci za 100 Kč kdy k němu byl zadarmo odličovač Garnier a mají různé druhy krémů pro každý typ pleti.

Vyzkoušeli jste něco z pečující kosmetiky Garnier - jestli ano, tak máte nějakého oblíbence?

4 komentáře:

  1. Moje mamka ho má a velice si ho chválí :), já ho tedy nepoužívám, ale nedávno jsem zkoušela použít mamky gel na obličej od garnier a udělala se mi po něm vyrážka a to se mi nikdy v životě nestalo, tak to mě docela mrzelo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň víš co nepoužívat, mě zatím vyhovovaly všechny výrobky :)

      Vymazat
  2. V pečující kosmetice stridam garnier a niveu. Vyjdou tak na stejno, garnierka používá libivejsi parfemaci, ale co mi na nich vadí, je, že na výrobcích není uveden datum výroby, což nivea má. Některé krémy na pleť (především s výtažky z hroznů) dělají zmolky, což je na nic. Každopádně krém po opalování má garnier bezkonkurenční. Fajn je i telovy krém repair care.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho data výroby jsem si ani nevšimla - díky za upozornění! Krém z té řady jsem chtěla zrovna zkusit, protože mám doma další 2 výrobky z té řady :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)