19. května 2015

Dermacol Aroma Rituals Belgická čokoláda krém na ruce (+ tip na Dermacol Beautiful hands)

Krásné úterý! :)
Včerejším dnem mi začala konečně praxe = dva týdny bez školy! No a jelikož jsem v prostředí, kde to už znám dlouho a všichni jsou nadšení tím, že jim má konečně kdo pomoct dodělat resty :D Jak možná víte, tak jsem nikdy neměla problém se suchou pokožkou až do tohoto roku. Se šílenými změnami počasí na začátku roku se tak trochu zbláznila moje pokožka (ale jen na rukou) a já začala mazat o sto šest. Dneska vám napíšu něco o krému, který jsem si oblíbila jak vůní, tak účinky a dám vám tip na další, který je snad ještě lepší :)



Regenerační krém na ruce s vitaminem E vyživuje a obnovuje namáhanou pokožku rukou. Posiluje ochrannou vrstvu pokožky, zanechává ruce jemné a sladce provoněné vůní čokolády s pomerančem. Obsažený pomerančový olej osvěžuje mysl, rozveseluje, odstraňuje napětí a harmonizuje duši.


Krém má klasické balení a "aplikování" a barvu takovou, že krém jen tak v kabelce nebo na poličce nepřehlédnete. Dobře se roztírá díky své až našlehané konzistenci a taky se rychle dokáže vstřebat, pokud ho ovšem nedáte na ruce zbytečně hodně. Vůni si můžete očuchat i v obchodě, ale přirovnám ji k piškotům Pim's (verze samozřejmě s pomerančovým "marmeládovým kolečkem"). Jelikož mám sladké ráda, tak mi krém voní a zajímalo by mě, jestli i nějak podobně chutná :D

Tím tipem je krém Dermacol Beautiful hands zvláčňující krém na ruce s vitamínem E a Panthenolem, který jsem koupila mamce v Dm jenom za 30 Kč. Úžasně voní, sladce ale není to taková ta otravná sladká vůně. Krásně rychle se vstřebává a ruce jsou po něm doopravdy vláčné a heboučké. Takže jestli ho někde uvidíte tak rozhodně vyzkoušejte. Možná to nebude na ty nejsušší ruce, ale pro normální až trochu suchou pokožku jako mám já, to je super!

Vyzkoušeli jste nějaké krémy na ruce Dermacol? Voní vám řada "Belgická čokoláda" nebo máte jiného oblíbence?

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krém mám v limetkové verzi mám, ale zatím jsem ho použila jen párkrát, takže k němu moc nemám co říct :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U limetkového by mě zajímala hodně ta vůně! :D

      Vymazat
  3. Já mám ráda ten hroznový :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle krémík jsem měla a měla jsem ho moc ráda, hlavně kvůli té božské vůni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :) Vůně ten krém dělá ještě lepším :D

      Vymazat
  5. Krém jsem nezkoušela, ale zkoušela jsem sprchový gel a ten byl skvělý. :) Hlavně ta vůně ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)