7. května 2015

Doplňky ze stránky bornprettystore.com │náhrdelník, náušnice a řetízek

Krásný den :)
Dnes mám pro vás trochu netradiční článek a to opět na téma doplňků (jako byl už jeden předešlý o hodinkách a kabelce - odkaz na článek). Tentokrát to budou ale jenom o bižuterii, kterou vám každou zvláště ukážu a něco o ní i napíšu.


První je květinový náhrdelník, na který jsem se těšila nejvíce a i když jsem nejprve uvažovala o černé barvě, tak na živo je hezčí bílá (na výběr je jen černá nebo bílá). Květinky jsou kovové a uprostřed mají průhledný kamínek. Nosí se dobře, protože není vůbec těžký, jen se květinky přetáčejí a musí se občas upravit. Jediné s čím mám problém je délka řetízku, což se dá ale jednoduše upravit buď jeho zkrácením pomocí kleštiček, nebo jednoduše nepřipnete zapínání na malý řetízek k tomu určený, ale níže. Cena je $5.91 což je cca 130 Kč, odkaz na náhrdelník na e-shopu.

Jako další je tady jednoduchý zlatý řetízek se zlatým srdíčkem. S jeho délkou nemám vůbec žádný problém. Vypadá moc pěkně a pokud někde uvidím něco podobného malinkého s řetízkem (za přijatelnou cenu) tak určitě beru, jelikož se to hodí ke všemu a nic se tím nedá pokazit. Cena tohohle je krásných $0.99 takže asi 22 Kč, odkaz na řetízek na e-shopu.


Poslední jsem si vybrala náušnice, které se skládají z pěti kapiček, na kterých se střídají "vzory". Moc neodpovídají obrázku na e-shopu, ale i tak se mi moc líbí a nosím je skoro denně. V uchu mi nijak nevadí a i špunty sedí a na "tyčince" dobře drží. Cena je $2.49 takže asi 55 Kč, odkaz na náušnice na e-shopu.

Nosíte denně náušnice a řetízky nebo náramky? Jestli ano, tak jaké popř. jaký materiál?

10 komentářů:

  1. Ten náhrdelník je TOP :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. páči sa mi hlavne ten jednoduchý náhrdelník :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je moc pěkný :) jen škoda, že je to bižu a trochu mění barvu :D

      Vymazat
  3. Ten náhrdelník s kytičkami je krásný!
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten náhrdelník s kytičkama je skvělý ♥
    Jenom bys mohla příště fotit na nějakém jednobarevném pozadí protože tady to pak moc nevynikne.... :)
    Denně náušnice nenosím, protože věčně nestíhám a nemám k tomu zas takový vztah, jako "nemůžu vyjít ven bez náušnic".
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) To já když už něco, tak náušnice mám vždycky :D

      Vymazat
  5. Ten kytičkový náhrdelník vypadá efektně a skvěle se hodí na jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, ale občas mi trochu vadí, jak si ho musím upravovat :D

      Vymazat
  6. Jééj, ten kvietkovaný náhrdelník je skvelý :)
    Milujem bižutériu :)
    Best copy blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)