28. května 2015

Co se nikam nevešlo │Essence Beach Cruisers, Rimmel 60 seconds, nálepky na nehty

Krásný den všem :)
Mám uložených pár fotek laků na nehty, které se už mám doma hodně dlouho a moc je nepoužívám, takže recenzi ani neplánuju nebo třeba změnili balení, ale přišlo mi škoda je vám neukázat, protože je třeba někteří doma taky máte... Dneska se zaměříme na červenou a růžovou a to od značky Essence a Rimmel.


Tenhle lak mám díky giveaway (odkaz na blog) a i když laky z limitek Essence moc nemusím, tenhle je super (odstín 01 I ♥ Summer break). To co vidíte na fotkách je jenom jedna vrstva! Navíc je pískový, rychle schne, ale s výdrží to není nic slavného - cca 3 dny bez poškození, záleží ale i na podkladu a top coatu. Odstín se mi moc líbí a na léto se takováhle zářivá červená bude určitě hodit! Nevím čím to je, že ty pískové laky schnou rychleji než ostatní, už jsem to zpozorovala jak u Essence tak Gabrielly Salvete nebo Rimmelu..


Druhý lak je od Rimmel 60 seconds v odstínu 405 Rose Libertine, který vypadá na fotkách teda trochu zářivěji než doopravdy, ale i tak je to krásný odstín a prodává se i v novém balení za cenu do 60 Kč. Ke krytí stačí dvě vrstvy a i když schnutí není do jedné minuty, není zdlouhavé. Na ozdobu prostředníčku a prsteníčku jsem použila stříbrné šestiúhelníčky z sady na zdobení nehtů ze stránky postovnezdarma.cz, které, překvapivě po vrstvě Four Seasons vytvrzovače laků, vydržely.


Recenzi na nálepky na nehty si už můžete přečíst v tomto článku (odkaz na článek). Ačkoliv jsem se na ně těšila, nepodařilo se mi je hezky nalepit, ale pokud s nimi už máte zkušenost a chcete vyzkoušet nové designy tak určitě doporučuju :)

Pokud by jste chtěli update na nail polish Tag tak určitě napište, ráda ho udělám, jelikož se mi teď sbírka laků celkem rozšířila a určitě ještě poroste. Jestli jste našli nějaký poklad vy v limitce od jakékoliv značky tak určitě napište :)


Jaké barvy se vám na léto nejvíce líbí? Co vy a už dlouho omílaný trend pískových laků?

8 komentářů:

  1. Pěkný článek. Na léto se mi nejvíce líbí sytá červená nebo lososová. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s tyhle barvy teď oblíbila :) jinak se mi na léto líbí snad všechny barvy :D

      Vymazat
  2. Pěkný článek, zajímavé barvy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/muj-nocni-doping.html

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji pískové laky, i když teda to odlakování je pak někdy zážitek..ale ten efekt je nádherný:-) Moc se mi líbí ten od Essence:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, odlakovávání je hrůza, ale to předtím za to stojí! :D

      Vymazat
  4. Krásné laky! Moc pěkné :o)
    Líbí se mi hlavně ten pískový lak, jsem na pískáče ujetá...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné barvičky, takové ani ne moc červené ani růžové :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)