26. května 2015

Balea šampon s vanilkou a mandlovým olejem

Hezký den všem :)
Po dlouhé době jsem koukla do nabídky šamponů Balea a našla tam jeden poklad, o kterém vám něco blíže dneska napíšu. Šampon je určený na poškozené vlasy a měl by je regenerovat a pomoci "spravit"...

popisek byl z druhé strany zadní nálepky a po omytí vodou se nápis potrhal, takže jsem nemohla vyfotit



Začnu vůní, které jsi všimne každý asi jako první - i pokud šampon nebudete kupovat, určitě ho očichejte (možná vás to přesvědčí ke koupi) voní totiž nádherně vanilkově jako Pribináček. Pokud nemáte rádi sladké vůně, tak to pro vás nebude, ale jinak určitě! Konzistence je jako u ostatních šamponu, není moc tekutý, takže se s ním dobře pracuje (ale i tak mi vytíká z rukou) a dobře pění. Už při smývání cítím, že jsou vlasy hebké a čisté a dodá jim i lesk, ale určitě ne plnohodnotnou "výživu". Nijak je nezatěžuje a zdá se mi dokonce, že se vlasy méně mastí. Já si určitě zajdu dokoupit ještě kondicionér z vanilkové řady, protože cítím, že vlasy potřebují ještě něco extra, ale pokud nemáte vlasy suché, tak to potřebovat možná ani nebudete. Cena je ale krásných 25 Kč a za tu cenu ho můžu určitě doporučit, pokud máte rádi šampony Balea nebo chcete vyzkoušet něco hodně levného.

Vyzkoušeli jste něco z této řady? Co vy a oleje v produktech na vlasy nebo pleť?

7 komentářů:

  1. Určitě kup ještě balzám, ten je totiž super :) Jinak šampon nemám přesně tento, ale podobný, také vanilkový. Miluji vůni vanilky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si po tomhle a tělovém spreji Avon taky vanilku zamilovala :)

      Vymazat
  2. Chtěla bych už jen kvůli té vůni :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-sedm-smrtelnych-hrichu-krasy.html#more

    OdpovědětVymazat
  3. Šampony Balea mám ráda a když jsem natrefila na šampon, kde byla vanilka, tak jsem neodolala a přikoupila i kondicionér a masku. Zatím jsem nevyzkoušela (mám velké zásoby:-D), ale těším se, vůni vanilky mám moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na recenzi, zajímá mě ještě ta maska a kondicionér na vlasy - jestli budou taky dobré, tak určitě kupuju! :)

      Vymazat
  4. Vypadá lákavě, jednou jsem zkoušela od Balei šampon a byl fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)