23. května 2015

23. 5. 2015 │ novinky, oblíbené laky na nehty...

Ahoj :) Marně jsem si nalhávala, že budu mít přes praxi čas na udělání spousty věcí, ale pravda je taková, že je toho času snad i méně! :D Dneska vám ukážu pár oblíbenců a nových objevů za poslední dobu...


Dlouho jsem neměla doma žádný šampon od Balea a po očuchání tohohle vanilkového s mandlovým olejem jsem věděla, že musí být můj (voní jako Pribináček nebo vanilkové aroma)! Za cenu 25 Kč je super - vlasy jsou po něm krásně hebké, ale pokud je máte suší tak bude zapotřebí použít balzám nebo olejíček. Nijak je nezatěžuje a zdá se mi, že se s nimi i méně mastí - navíc neobsahuje silikony.
Pastelové laky na nehty ač jsem si říkala, že jsem se nikdy neřídila "trendy", se staly na jaře velkými oblíbenci. Hlavně ty od Rimmel, které najdete i v novém obale a Essence the gel nail polish. Třpytek už se pomalu ale jistě vzdávám, jelikož je jde těžko odlakovat, ale řada Circus Enamel od GS se hodně povedla.


Elle jsem si koupila snad jenom jednou v létě a možná začnu častěji, hlavně kvůli dárkům (nebudu vám tady nalhávat, že si to kupuju, protože bych se snad chtěla koukat na reklamy v časopisech a modelky - ale pravda, že Elle má třeba přes 200 stran a to se už vyplatí)... No a tentokrát byl u časopisu jako dárek Sally Hansen Miracle Cure lak, který je dvakrát dražší než byla cena časopisu, takže bylo rozhodnuto. Zatím ho používám asi týden a pár dnů a nezdá se mi tak zázračný (píšou, že se efekt dostaví do 3 dnů), ale určitě na něj bude recenze. Pokud čtete časopis Žena a život, tak je k němu dárek 50 ml lahvička micelární vody od Yves Rocher :)

Taky někdy kupujete časopisy jen pro ten dárek? 

14 komentářů:

  1. Časopisy si většinu kupuju jen kvůli dárkům. :D Třeba Elle je pro mě naprosto nudný časopis, takže bych si ho normálně nekoupila. Tento měsíc jsem si koupila 2 časopisy s dárkem a to už zmíněný Žena a život s micelární vodou a pak ještě jeden, kde byl jako dárek lak na nehty od Essence. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joy jsem taky uvažovala jestli koupit, ale ten lak stojí vlastně stejně jako časopis (a o ten časopis jsem moc nestála :D). Jsem zvědavá, jaká ta micelárka bude! :)

      Vymazat
  2. laky majú perfektné farby, a Elle som chcela kúpiť kvôli darčeku aj ja, ale na SR k nej darček nakoniec nebol, ale čítala som na ten lak aj tak negatívnu recenziu, takže som aj rada :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pastelové barvy jsem si na jaro dost oblíbila na nehtech :) zatím lak moc dlouho nezkouším, ale doufám, že nezklame :/ :)

      Vymazat
  3. Časopisy kupuje hlavně kvůli dárkům :-D A zrovna ten lak SH z Elle mám taky a je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuji, ne kupuje... trošku překlep ;-)

      Vymazat
    2. Neodolala jsem mu :D dlouho jsem chtěla nějaký lak od SH vyzkoušet a vlastně za poloviční cenu a navíc 200stránkový časopis k tomu - neber to :D

      Vymazat
  4. Já teda miluju řadu laků na léto od RIMMELu, Rita Ora, ty jsou boží, nejradši bych si koupila úplně všechny ale mému srdci byl nejblíž lak v odst. 408 Peachella <3

    Klára
    NARA // czech fashion
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem koukala na odstíny, tak bych taky kupovala všechny, ale dost podobných mám doma :D

      Vymazat
  5. Dost časopisů které běžně nekupuji si koupím kvůli dárku:-)Ženu a život s micelárkou už mám taky doma:-)
    A ten vanilkový šampon od Balei voní nádherně, automaticky jsem do košíku hodila i kondicionér a masku ze stejné řady a strašně se těším, až tohle trio vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se dokoupit další výrobky (minimálně ten kondicionér) k tomu šamponu :)

      Vymazat
  6. Elle taky kupuji jen kvůli pěknému a výhodnemu dárku, použila jsem ten zázrak párkrát a docela se mi ty nehty zpevnily a v určité délce se nezlomi :) ale třeba časopisy Joy a Cosmopolitan kupuji i kvůli tomu poctenicku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zatím čekám na výsledky :D Joy mám taky celkem ráda ;)

      Vymazat
  7. od essence mám taky gel laky, jen jsem je ještě nestihla vyzkoušet..

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)