23. dubna 2015

Gabriella Salvete Panoramico Curling │ řasenka

Hezký čtvrtek! :)
Dneska se podíváme na jednu novou řasenku od značky Gabriella Salvete. Po řasence s ultra tenkým kartáčkem (Infinite definition) jsem se upřímně trochu děsila co přijde, ale tahle není vůbec špatná. Jelikož je nová, najdete ji možná ještě v drogeriích pořád v nějaké akci.


Kartáček je umělý (gumový?) s krátkými štětinkami na jedné straně delšími, které by mohly být blíže u sebe - takhle mi řasy trochu slepuje a musím je trochu "pročesat" buď čistým kartáčkem ze staré řasenky, nebo něčím, co mi řasy dokáže oddělit. Kartáček je trochu zahnutý a dobře se mi s ním pracuje, jelikož není ani moc obrovský, ani moc malinký (nejde z něj otřít přebytečná řasenka, jelikož jsou štětinky tužší).

na druhé fotce jsou upravené barvy, aby vynikly stíny, proto trochu jiná barva kůže

Jak jde z fotky vidět, po rozčesání slepených řas je efekt krásný. Řasy jsou dlouhé a když je pročešete stranou kartáčku s kratšími štětinkami, tak je i "zahustí". Přes den mi neopadává pod oči, ale stejně alespoň na spodní řasy používám vždycky voděodolnou řasenku. Natočené řasy mi taky vydrží celý den, což oceňuju, jelikož nemusím používat více produktů.

Řasenka se mi zdá super, ale asi počkám týden, až nebude tak mokrá, abych nemusela řasy pořád rozdělovat nebo si s tím hrát ráno půl hodiny. Pokud se vám ale efekt trochu slepených řas líbí, tak vám ji můžu doporučit. Cena není taky špatná, viděla jsem ji v drogerii za 100 Kč v akci a má 10,5 ml.


Vyzkoušeli jste tuhle novou řasenku? Jaký efekt chcete, aby vám řasenka dokázala udělat na řasách?

8 komentářů:

  1. Já ji taky mám, ale ještě jsem ji nevyzkoušela, protože mám teď jiné řasenky :) Každopádně se mi líbí řasy, jaké ti udělá. Vypadají fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi ten efekt moc líbí, ale to si s těmi řasy musím trochu pohrát no :D a ráno na to čas moc není..

      Vymazat
  2. Nádherné řasy ti udělala ;) zatím jsem ji měla jen párkrát, ale je hodně podobná s Maybelline Lash Sensational, takže tato by mohla být její levnější ségra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) tak to se těším na recenzi (můžeš udělat třeba porovnání) :)

      Vymazat
  3. Udělá moc hezké řasy, ale momentálně řasenku mám, takže si jí kupovat nebudu :D
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti nebude vadit třeba chvíli počkat, než vyschne, tak si ji potom určitě kup :)

      Vymazat
  4. Krása, nádherné prodloužení! Také ji teď používám, jsem celkem spokojená, občas mi ale slepuje, tak nevím.. Ale spíše jsem asi spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky slepuje řasy, ale když si s tím pohraju, dokáže to, co je na fotkách :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)