6. února 2015

Palmolive Pampering Touch │ sprchové mléko s kokosem

Hezký pátek :) 
Tak unavená jsem dlouho nebyla... Jak jsem neskutečně ráda, že je pátek a víkend :) Dneska mě čeká teda ještě ples, na který se moc těším a doufám, že si odpočinu. Proto mám pro vás jenom krátkou recenzi na sprchový gel/mléko od Palmolive.






Konzistence je krémová, jak už název "shower milk" napovídá, takže jsem se těšila, že bude podobně jako Dove i hydratovat. To taky i dělá. Musím teda po něm použít pořád i tělové mléko, ale pokožka je krásně hebká a jemná. Krásně napění a provoní koupelnu, na pokožce vůně ale moc nevydrží. Voní jemně po kokosu. Jelikož jsem člověk velice líný, zkoušela jsem ho i na holení nohou a fungoval dobře. Dostala jsem ho dárkem, ale řekla bych, že Palmolive sprcháče seženete do 60 Kč v hodně variantách.

Používáte na holení nohou vždy gel nebo pěnu?

5 komentářů:

  1. Taky jsem od mamky zkoušela tento sprcháč jako pěnu na holení a docela to jako nouzovka šlo, jinak mám nejradši pěnu od Gillete ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na holení vždy gel nebo pěnu. Ale tenhle sprcháč jsem měla a byl moc fajn, krásně voněl :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pamolive sprchace jsou skvele. Jsem s nimi moc spokojena. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)