17. února 2015

Dermacol Aroma Ritual tělové mléko belgická čokoláda

Krásný den všem :)
Na Vánoce jsem dostala sadu 3 produktů od Dermacolu z řady Aroma Ritual s vůní čokolády a pomeranče. Zatím jsem začala používat jen tělové mléko a jelikož i přes to, že se moc nemažu, tohle jsem si zamilovala! Hlavně díky té vůni...





Balení je klasická tuba, která má perfektní velikost (jednoduše ji chytím do jedné ruky a použiju mléko). Vůně je naprosto úžasná! Hodně mi připomíná piškoty Pims s takovým tím pomerančovým "želé" uprostřed. Takže je dost sladká a možná by někomu vyhovovat nemusela - to si můžete očuchat v drogerii :) Konzistencí není nijak hutné a dobře se po pokožce roztírá. Vždycky ho nechám minutku vsáknout do pokožky a pak se můžu s klidem oblíknout bez toho, aby mi připadalo, že jsem ulepená, nebo se mléko ještě nevsáklo. Se suchou pokožkou problém nemám, ale jeho hydratace mi maximálně vyhovuje. Vůně moc dlouho nevydrží a po pár hodinách se vytratí. Na výběr máte několik dalších variant (například hrozny a limetka, kokos a ananas, pistácie, černá třešeň...) a cena je okolo 80 Kč.

Vyzkoušeli jste nějaké tělové mléko Dermacol?

11 komentářů:

  1. Měla jsem verzi se zazvorem a nějakou kytkou, co se už neprodává a nebylo vůbec špatné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se mi podaří sehnat i nějaké další hezké vůně :)

      Vymazat
  2. Kdysi jsem měla tohle a nemohla jsem se nabažit té vůně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju ho ! :) A to bez výčitek ;).

    OdpovědětVymazat
  4. K vánocům jsem dostala celou sadu a bohužel je na mě ta vůně příliš výrazná, proto výrobky používám jen čas od času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě mrzí, mě vyhovuje moc :) Taky mám doma celou sadu :)

      Vymazat
  5. Řadu Aroma rituals používám hojně, ale mléko jsem ještě neměla žádné, i když už je na cestě ke mně pistáciové. Pistáciový sprcháč je můj nejoblíbenější, a to jsem zkusila snad všechny kromě Irské kávy. Taky mám oleje a tady od té řady čokoláda s pomerančem mám tělový krém, ten voní nádherně a mám ho moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už vyzkoušela jak sprcháče, tělový mlíka, tak i krémy na ruce, na který jsem psala i recenzi http://mypinkspirit.blogspot.cz/2014/11/dermacol-aroma-ritual-krem-na-ruce.html ale nejradši mám stejně ty sprcháče, ty jsou výborný a vůni mají hodně intenzivní... Tělový mlíka a krémy na ruce beru spíš za průměr, jakože vůně pěkná, ale jinak běžná drogérková klasika...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že taky zůstanu hlavně u těch sprcháčů (právě kvůli jejich vůni) :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)