21. února 2015

Possibility Orange Cupcake │sprchový gel, šampon a pěna v jednom

Krásný den všem :)
Když už jsem tento týden začala s vůní pomerančů, tak tou i dneska skončíme. Tentokrát to bude ale menší hybrid a to sprchový gel, pěna do koupele a šampon v jednom od značky Possibility, kterou seženete například na stránkách galaxieprani.cz (tenhle výrobek už jsem tam ale nenašla).



Vybrala jsem si vůni "Orange Cupcake", protože jsem si říkala, co by se na tom tak mohlo pokazit. Vůně je trochu chemická a citrusová, nijak mi nevadí a na pokožce ani vlasech stejně nevydrží. Při použití jako sprchový gel celkem hezky pěnil, ale pokožka nebyla vůbec hydratovaná (takže i já s normální pokožkou vždycky mažu). Když jsem ho dávala na vlasy, nijak velké očekávání jsem neměla a taky že toho moc nesvedl - vlasy umyl, zbytečně je nemastil, ale opět to potřebovalo použít nějaký kondicionér/balzám. Líbí se mi ten nápad jednoho výrobku na vlasy i na tělo (pro ženy) a vím, že toho moc nemůžu očekávat, ale kdyby alespoň hydratoval... Na přední straně 525 ml láhve je recept na onen "Orange Cupcake", který jsem teda nijak nestudovala, ale nápad zajímavý. Kupovala jsem ho za cenu asi 70 Kč a bylo na výběr z více variant.

Vyzkoušeli jste nějaký podobný výrobek určený na vlasy i tělo pro ženy?


PS: Chtěli by jste mini giveaway o Babylips a lak na nehty Avon? Jeden Babylips mám dvakrát a nevyužiju ho a lak na nehty taky ne, tak bych ho darovala někomu z vás :)

6 komentářů:

  1. Mám ráda multifunkční produkty od dekorativky, alev péči o tělo si raději vyberu na kazdou část něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych právě chtěla najít nějaký multifunkční produkt, ale na aby to fungovalo i na vlasy.. to asi nepůjde :)

      Vymazat
  2. Mi nepřipadá, že by nějak hodně vysušoval a to mám teď v zimě opravdu suchou pokožku. Nemůže to být způsobeno tímto sprchovým gelem, protože je střídám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám malinový, ani jsem si nevšimla, že je multifunkční, pokud je to tedy to samé. Přesto bych ho do vlasů nedala, v tohle určo raději koupím každý zvlášt.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem nějaký sprchový gel, který se dal použít i jako šampon a byl docela fajn. Tuhle značku jsem ale ještě nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)