19. února 2015

Yves Rocher vyživující balzám na rty (jahoda) │novinka od YR

Krásný den :)
Jak jste si asi už mohli všimnou, začalo se mluvit o novinkách od Yves Rocher, no a já jsem musela vyzkoušet alespoň jejich nové balzámy na rty, které byly zrovna v akci. Mimo balzámy je i nová řada s zeleným čajem (Thé vert), kde je sprchový gel, toaletní voda a tělové mléko (možná i další, ale ty jsem nedohledala).



Když jsem viděla, že jsou v akci za 45 Kč, neváhala jsem, protože většinou stojí jejich balzámy okolo 70 Kč (stálá cena těhle nových je ale 49 Kč). Na výběr máte ze sedmi variant a to tří červeně zabarvených - jahoda, třešeň, malina a čtyř nebarevných - kokos, karité, vanilka a makadámie. Balení je moc hezké, hodně se mi líbí obrázek "vůně", kterou balzám má, sám se v tašce neotevře.

Jahodová varianta má červenou barvu a když na balzám kouknete z blízka, tak jdou vidět i malinké stříbrné třpytečky, které na rtech vidět nejsou. Rty lehce zabarví do červeno-růžova a jsou potom lesklé a "šťavnaté". Hydratace není nijak ohromná, je lehký, takže vám s popraskanými rty nepomůže - do batohu nebo kabelky je ideální. Krásně sladce voní, jako jahodové žvýkačky! Pokud se zase někdy dostanu do prodejny YR, tak si určitě koupím další, protože se mi líbí, že na rtech nezanechá nepříjemnou vrstvu, jako se mi to někdy stává s Labelem.

Vyzkoušeli jste nějakou novinku od Yves Rocher?

7 komentářů:

  1. Já mám třešnový, je super, ale barví opravdu hodně, takže to není na to, abych každou chvilku rty přetřela, ale to ani není nutné. A ostatní novinky jsou také úžasné.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuju ten třešňový koupit a trocha barvy mi vůbec nevadí :)

      Vymazat
  2. Od té doby, co jsi mi dala ten balzámek očuchat, mám tu vůni pořád v hlavě :D grrr :D

    OdpovědětVymazat
  3. mám doma ten malinový a poslední dobou nepoužívám na rty nic jiného :) skvěle hydratuje a líbí se mi ten jemný barevný závoj, který na rtech vykouzlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinový je další, jaký bych chtěla vyzkoušet! :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)