10. února 2015

E.l.f. štětce (blending eye brush, foundation brush, mineral powder brush)

Hezkou středu :)
Jak jsem v minulém článku naznačovala, dnes to bude o štětcích levné značky a to e.l.f., dva jsou z základní řady Essentials a jeden z řady Studio. Všechny jsou cenově dostupné, ale seženete je jen na jejich internetových stránkách elfkosmetika.cz. U každé "mini recenze" budete mít i odkaz na daný štětec na e-shopu.



e.l.f. Mineral Powder Brush (odkaz na štětec na e-shopu)
Štětec je z řady Studio, což je "lepší" řada štětců a rozdíl jde taky poznat. Líbí se mi jednoduchá černá rukojeť s bílým nápisem. Je určený na pudr, ale je dost malinký, takže by se hodil asi lépe na tvářenku nebo rozjasňovač. Já ho ale na pudr používám každý den, hlavně pod oči a kolem nosu je super, právě díky jeho velikosti. Má hodně jemné štětinky a pracuje se s ním dobře i když používám sypký pudr. Při mytí mi z něho nikdy nevypadla žádná štětinka. Cena je 105 Kč.


e.l.f. proffesional Blending Eye Brush (odkaz na štětec na e-shopu)
Tenhle štětec je z základní řady Essentials, ve které jsou všechny dost levné - tento seženete za 45 Kč, takže jestli chcete nějaký štětec zkusit, moc neutratíte. Taky má jemné štětinky a dobře se mi s ním pracuje jak při rozmazávání stínů tak jenom nanášení. Štětinka z něho vypadla možná při prvním mytí, pak už ale vůbec ne.


e.l.f. professional Foundation Brush (odkaz na štětec na e-shopu)
Nevím, co mě to napadlo, že tímhle se bude dobře nanášet makeup :D Taky je z základní řady Essentials a jeho cena je stejná - 45 Kč. Nepracuje se mi s ním vůbec dobře, makeup s ním nedokážu úplně zapracovat do pleti a většinou mám pak na obličeji jakoby šmouhy. Zkoušela jsem ho na krémovou tvářenku, to se celkem dalo... Štětinky jsou příjemné a nevypadávají. Určitě bych ho na makeup ale nedoporučila a raději zkusila nějaký z řady Studio.

Vyzkoušeli jste nějaký štětec od e.l.f.? Jaký byl váš první štětec?

9 komentářů:

  1. Já mám ze základní řady 2 štětce na oči (normální na stíny a blendící) a ty jsou dobré, ikdyž z nich sem tam štětina vypadne (hlavně z blendícího). Z té základní řady jsem taky měla štětec na pleť (konkrétně na pudr) a ten byl katastrofální, hrubé a hnusné štětiny, vypadal jak nějaká štětka... Ze studio řady mám jeden štětec na pleť (konkrétně na pudr) a ten je dobrý štětiny nejsou hrubé a dá se v pohodě používat. A k tomu pádlu na makeup, měla jsem jich už více a žádný se moc nedal používat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem ale podobné štětce na makeup ale měly dva druhy štětin a vypadalo to, že s nimi to jde celkem dobře zapracovat :)

      Vymazat
  2. Promiň že to sem tahám, ale kde a kdy bude ten trh :-) kosmetiky na Moravě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě :D Zadej si na facebook "Moravia Beauty" a mělo by ti to najít stránku na které se o tom píše :)

      Vymazat
  3. Mám poze 2 štětce z řady Studio a myslela jsem si, že jsou to ty nejjemnější štětce co mám :) Omyl ! Štetce Jessup, které mám z ebay jsou daleko jemnější a levnější :D raději už bych si koupila další štětec Ebelin, který stojí sice o něco víc, ale taky bude určitě lepší ;) ale ty elf mají menší velikost a dobře se vejdou do kosmetické taštičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co mám doma nejjemnější štětec a to na makeup je od Petra Lovely Hair kabuki - s tím se pracuje fakt dobře a má super štětinky :) Z ebay jsem nikdy nic nezkoušela, ale slyšela jsem, že tam hodně lidí kupuje štětce no :)

      Vymazat
  4. Nad elf štetcami rozmýšľam už dlho, ale každý na nich dáva zlé recenzie :D
    klikninablog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty z řady Studio podle mě nejsou vůbec špatné :)

      Vymazat
  5. Já mám od elfu štětec na tvářenku a na rty. Jsem s nimi spokojená. I když by se možná s lepším štětcem nanášela tvářenka líp, ale jiný nemám, tak jsem spokojená s tímto. Můj první štětec byl kdysi dávno štětec na pudr ze Sephory a stál skoro litr :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)