4. února 2015

S-He 247 + Essence Special Effect 21 │ nehty

Krásný den (dopoledne, odpoledne... kdy čtete články na blozích?) :)
Venku ledovka, že bych se mohla doklouzat až do města i po zadku :) zvláště, když zrovna na naší ulici sníh jednoduše neodhrnují (pardón, jednou za týden se tu projedou a někdy i posypou štěrkem). Člověk by si myslel, že když je nové pololetí, tak učitelé nebudou tak nároční - ne ne, hned si dáme další písemky a zkoušení že :D Už aby byl pátek!
Dnes mám pro vás opět článek o lacích na nehty/nehtech. A opět se tady objeví i lak od Essence...




Už pár týdnů v kuse používám podkladový lak od Four Seasons - Vápník pro nehty, protože bych na něj ráda napsala recenzi, ale pořád se nějak nemůžu dobádat k nějakému názoru a zjištění, že to doopravdy alespoň trochu funguje... Fialový lak je od S-he v odstínu 121/247, pro plné krytí stačí dvě vrstvy. I když se mi barva zas tak nelíbila, tak se překvapivě líbila lidem okolo ve třídě :). Je to studená fialová s podtónem do modra. Na prsteníčku mám Essence nail art  special effect v odstínu 21 get the party started. Nejdříve jsem si ale pár velkých třpytek vybrala z laku a dala na nehet a až potom lakovala.

Líbí se vám laky s třpytkami?

9 komentářů:

  1. Ja čtu články spíš odpoledne, ale o víkendu mám čas ráno ;) ale někdy, když nemám extra brzo školu, tak stihnu i ráno něco přečíst :) nehty jsou jako vždy moc pěkné ! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je moc krásný ;) Já články čtu ráno nebo večer, záleží to na škole :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné nehty, přesně můj styl!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí kombinace fialového laku s tím efektovým:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou jsem si efektové laky hodně oblíbila no :)

      Vymazat
  5. Modrý laky na nehty jsou moje nejoblíbenější, netuším, kde se to ve mně vzalo :D
    Krásné nehty!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)