24. února 2015

Oriflame Fairy City Lights │krém na ruce

Pěkný den přeju :)
Poslední týden se nese v duchu pečující kosmetiky, které v zimě není nikdy dost, a proto bude dneska článek věnovaný krému na ruce. Není to sice záležitost pro extra suchou pokožku, ale ta vůně! 



Voní nádherně! Jestli je v téhle řadě i nějaký tělový sprej nebo parfém, tak sem s ním (nemyslím si ale, že se ještě prodává - možná ve výprodeji). Je to sladká ale jemná vůně, není vůbec výrazná. Krém je tekutý a po rukou hezky klouže. Hydratace není nijak slavná, jak jsem psala, suché ruce vám to nezachrání, ale na takové každodenní mazání třeba ve škole je super - rychle se totiž vstřebá do pokožky a ruce po něm jsou jen trochu ulepené. Má nažloutlou barvu a obsahuje hodně malinkých zlatých třpytek (spíše šimer), které jdou na rukou vidět, když krém rozetřete (může to být třeba dobré na nějaký ples, namazat to na dekolt a ruce). Balení má 75 ml, ideální verze na nošení s sebou :).

Oblíbili jste si nějakou vůni tak moc, že jste si koupili všechno z dané řady? Máte zkušenost s tímhle krémem?

7 komentářů:

  1. Celou řadu jsem si kvůli jednomu produktu ještě nikdy nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krém vypadá skvěle, určitě jej vyzkouším:)

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ho ještě někde seženeš, tak určitě kup :)

      Vymazat
  3. Taky mám podobný a nosím ho ráda v tašce :) ty trpytky musí vypadat zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, máš skvělý blog. Narazila jsem na něj úplně náhodou a hned jsem se stala pravidelnou čtenářkou!! :) Byla bych moc ráda, kdybys i ty mrkla na můj blog a případně se stala mojí čtenářkou ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)