31. ledna 2015

Spotřebováno - leden 2015

Ahoj :) Jak se všichni máte při tak krásném víkendu? Já užívám tři dny krásného volna a těším se, až půjdu někdy fotit zase ven (snad ten sníh neroztaje). Vysvědčení dopadlo dobře, tak snad mi to zůstane i do druhého pololetí o což se trochu bojím, protože je třeťák zatím těžší než minulé dva roky na střední...
Dnes to bude klasicky o produktech, které jsem za uplynulý měsíc dopotřebovala. Pokud jsem na něco napsala recenzi, tak najdete u krátkého popisku i odkaz :)


Puerx Deep cleanse pleťové ubrousky - Nevšimla jsem si, že by pleť nějak čistily, ale zvládly odlíčit pleť, řasenka šla odlíčit těžko (recenze klik).
Oriflame Milk & Honey tělový krém - Trvalo mi sice dlouho, než jsem krém spotřebovala, ale za to byl super. Na oholené nohy mi nevadil, rychle se vstřebal a jemně nevýrazně voněl (recenze klik).
Essence 24h hand protection - Už teď můžu říct, že to není poslední krém na ruce od Essence, který jsem si koupila - mám doma jeden z limitky "cake pops". Má super balení tak do tašky nebo batohu, ruce jsou po něm hebké a hydratované (recenze klik).
Lilien Honey & Propolis sprchový gel - Nikdy jsem si téhle značky nevšimla, ale sprcháč byl super. I když nebyl krémový, tak po něm byla pokožka hebká a nebyla vysušená (recenze klik).
Regina Jelení lůj višeň - Jsem ráda, že jsem ho ze zvědavosti koupila! Sladce voněl a byl i červený, takže rty zabarví. Je trochu jako méně hutný klasický jelení lůj.
Balea Urea balzám na rty - Tenhle balzám ne a ne dopotřebovat... Nebavilo mě ho z tubičky vytlačovat a na rtech nechal trochu bílou vrstvičku - od Balea mám raději balzámy v tubičce (ale i ten jsem žádný dlouho neměla).


Nivea Creme Care sprchový krém - Tohle si musím koupit! Udělá úžasnou pěnu a suprově se s ním holí i nohy. Pokožku zanechá hebkou a hydratovanou.
Nivea Smooth Sensation tělové mléko - Úžasně vonící a hydratační tělové mléko, které bych si určitě koupila v plném balení kdyby bylo ve slevě (a já doma neměla zásobu "mazadel").
Avon Senses Peaceful Reflection sprchový krém - Krásně voněl a dobře pěnil. Nevím jak vypadá klasické balení ani jestli se dá koupit.
Elf All around concealer (ivory) - Moc nekryl, ale měl fajn světlý odstín, který mi seděl. Je tuhý, takže pod oči moc ne, ale na pupínky nebo začervenání trochu pomohl.
Astor Seduction Codes No. 1 - Super řasenka, do které bych určitě znovu šla. Nebyla moc mokrá a se štětečkem se dobře pracovalo (recenze klik).
Ebelin vatové tampónky - Klasika, kterou budu asi už pořád kupovat, 140 kusů stojí okolo 35 Kč.


Vyzkoušeli jste něco, co jsem zmínila? 

6 komentářů:

  1. Mám zkušenost jen s korektorem od Elfu, ale ne moc velkou, protože jsem si objednala nevhodný odstín, takže jsem ho použila jen párkrát. Ten sprchový gel od Avonu by se měl normálně prodávat a má obal jako ostatní sprchové gely Senses. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nezkoušela nic z toho co jsi zmínila. Chtěla jsem si koupit ten krém od Essence akorát jsem někde četla, že není tak dobrý, takže jsem se o něj už přestala zajímat.
    Ale zaujala mě ta řasenka od Astoru, má dokonalý obal!

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud váháš, tak řasenku určitě zkus! :) Já jsem si jí hodně oblíbila a navíc, pokud seženeš v akci, tak není zas tak drahá :)

      Vymazat
  3. Mám Astor řasenku, akorát No.2 a vůbec mě nenadchla, protože má až příliš velký kartáček (kartáč :D) a nenamaluji si oko bez toho, aniž bych ji měla řasách a ne všude okolo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem ten balzám od Baley a moc mi nevyhovoval a to hlavně proto, že zanechával bílé rty. Dávala jsem ho pak hlavně na noc. Znovu bych si ho nekoupila..
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)