9. ledna 2015

Zimní oblíbenci │winter favorites

Krásný pátek :)
Konečně pátek! Tak moc jsem se těšila, až bude konec tohohle týdne - znamená to i konec písemek (ale jen pro tento týden) a alespoň zbytek pátku a sobotu bez myšlení na školu (stejně budu muset ale počítat příklady do matiky na čtvrtletku...). Uvažovala jsem o článku, který bych věnovala produktům, které jsem hodně používala v zimě a mohla bych je doporučit a proto zimní oblíbenci (jak originální že :D). Ukážu vám z každého něco, dekorativku, laky na nehty, péči o pleť a i o tělo.


Jako první jsem vybrala dva oční stíny - Makeup Revolution Mono oční stín (odstín Good Life, klik -> recenze) a Maybelline Colorama oční stín (odstín 401, klik -> recenze), protože oba dva vypadají krásně na víčku a prozáří ho. Stín od MR jsem si hlavně oblíbila používat na mokro, jelikož je pak ještě zářivější! Voděodolná řasenka je pro mě v zimě nutností, jelikož mi hodně slzí oči. Letos jsem si na zimu koupila Rimmel Extra Super Lash (klik -> recenze), která byla drogérii nejlevnější, to ale nemění nic na její kvalitě. Voděodolná opravdu je a tuhle funkci plní bezvadně! Na rty jsem opět začala používat Nivea Lip Butter v karamelové verzi (klik -> recenze), krásně voní a rty hydratuje. Hlavně jsem si ho oblíbila používat před tím, než jdu spát, abych ráno neměla vysušené rty.

 


Laky na nehty jsem vybrala ty, které jsem poslední měsíc nosila nejvíce. Přidám vždycky i odkaz na článek, kde lak uvidíte na fotkách na nehtech :)

  • Gabriella Salvete č. 148 (klik -> recenze)
  • Essence Colour & Go 147 Miss Universe (klik -> recenze)
  • Milani 525 Gold glitz (klik -> recenze)
  • Rimmel edice Rita Ora 873 Breakfast in bed (klik -> recenze)
  • Rimmel Glitter Bomb 021 Bedazzle (klik -> recenze)


Na ruce jsem si jednoznačně oblíbila krém od Essence 24 hand protection balm, sice chvíli trvá, než se vsákne, ruce jsou po něm ale krásně hebké a hydratované (klik -> recenze). Palmolive Pampering Touch s kokosem a hydratačním mlékem voní krásně čistě a pokožka těla je po něm hebká a hydratovaná. Tyhle krémové sprcháče jsem si poslední dobou oblíbila a tenhle není výjimkou :) Nejvíce se mi na nich líbí, že je můžu použít i při holení nohou a fungují i trochu jako tělový krém (určitě nejsou ale tak hydratační jako když použijete krém).


Poslední část je péče o pleť - moc vybíravá nejsem, co se téhle oblasti týče, měla bych ale být a vědět, co je pro mě dobré a co ne (zatím jsem na to ale nepřišla). Denní krém Nivea Pure & Natural (klik -> recenze) už používám nějaký ten měsíc a vyhovuje mi bezvadně, pleť po něm není nijak extra mastná, ale hydratovaná (nemám na pleti suché místa, takže netuším, jak by fungoval pro takový typ). Používám ho ráno i večer. Když potřebuju pleť více hydratovat sáhnu po Balea Winter Protect krému, který je teda na mě hodně hutný a hydratační - proto ho používám jen občas a jen na večer. Trvá hodně dlouho než se vsákne, voní krásně jemně - trochu sladce. Na Vánoce jsem dostala od kamarádky (dala mi i ten Palmolive sprcháč - odkaz na její blog) Oriflame Scrub Wash Gel, který mi udělá krásně jemnou pleť a vůbec ji nevysušuje a není ani po omytí vodou napnutá. Zdá se mi ale, že celkem rychle ubývá, což je škoda. Brzo bude určitě recenze :)

Máte na zimu vy nějaké své oblíbence? 

9 komentářů:

  1. Ja bych se rada zeptala, kde jsi sehnala na rty tu Niveu, docela by me lakala, ale zatim jsem ji nevidela, dekujuuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se koupit bohužel nedá, jedině na internetu :) Kamarádka mi ho koupila z Polska (myslím že i v Německu ho mají).

      Vymazat
  2. Stín od Maybelline je taktéž můj velký oblíbenec na prozáření oka, už bych si bez toho nedokázala líčení představit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten karamelový lip butter musí byť super! :)

    http://mealifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že je :) je to fakt jako máslíčko na rty a úžasně hydratuje!

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že ti sedly produkty, co jsi měla ve swapu :) Lip butter mám taky moc ráda, pleťový krém od Nivey je naprosto boží, ale já k němu mám i noční verzi. A peeling od Oriflame je super! Mám ho moc ráda a s tím rychlým ubýváním se mi to zdá taky. Nedávno jsem se dívala od katalpgu 2\2015 a tam ho měli v akci asi za 50,-.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom za 50 Kč? No já ho moc teď nepoužívám, protože si ho chci šetřit, tak pouvažuju :)

      Vymazat
  5. nice items! useful :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)