29. ledna 2015

Makeup Revolution + Essence │nehty

Hezké dopoledne/odpoledne :)
Nehty, nehty, nehty! Poslední dobou mě moc nebralo si lakovat nehty a nějaké třpytky a zdobení, ale co jsem si koupila lak s třpytkami od Essence Nail art (odstín 21 get the party started), tak ho chci zkusit s každým lakem, který doma mám :) První pokus byl ten co vám dneska ukážu - myslím, že se povedl!



Původně jsem třpytky na prostředníčku vůbec neměla, ale jak jsem psala, co jsem lak koupila, tak ho používám a ještě ten den ho přes černý Essence Colour & Go musela dát (odstín 165 here's my number, odkaz na recenzi). Nude lak na nehty je od Makeup Revolution London (odstín Change my life, odkaz na recenzi), který mi na nehtech i celkem dlouho vydrží a když k tomu použiju i top coat... Bingo! Navíc, když se začne trochu odštipovat, nejde to skoro vůbec vidět :)

Takže v blízké době čekejte více článků o nehtech, přece jenom díky tomu, že jsem si začala lakovat nehty a kupovat je píšu i blog (a hlavně se na nich můžu vyřádit, když chci a vydrží to i týden)! Zvažovala jsem i něco jako "péče o nehty", ale to budu muset ještě prozkoumat co mají v drogerii a vyzkoušet toho více.

5 komentářů:

  1. Nehty mě taky poslední dobou taky baví, hlavně různé efektové topcoatyN :) udělají krásný efekt a není to s nimi tak těžké jako např.Nakreslit nějaký design :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :D dneska jsem si ve výprodeji koupila další od Catrice! :)

      Vymazat
  2. Krásné :) Já momentálně ujíždím na světle modrém laku, s pískovým efektem :) K zimě se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  3. pekné :) trblietky sú vždy krásne na nechtoch, no potom sa to ťažko odlakuje :D

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY
    http://janesworldblog.blogspot.sk/2015/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle jsou fakt krásný. Hodily by se mi na ples. Budu mít krásný černý šaty. S tímhle bych měla out-fit dokonalej... ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)