25. ledna 2015

Nákupy - výprodej Essence

Krásný den všem :)
V minulém článku jsem psala o výprodeji Essence a chci vám o výrobcích, které jsem si koupila, napsat už teď, kdy ještě máte šanci je někde sehnat. Nejsou to určitě plnohodnotné recenze, ale každý tenhle výrobek stál 35 Kč (báze předtím stála okolo 90 Kč!) a za tu cenu, proč to nezkusit :) Báze pod makeup je z Rossmannu a v DM ji neseženete (alespoň u nás nikde není) a lak asi taky jen v Rossmannu. Výprodej by měl být do února, respektive v únoru by měly přijít nové výrobky! Na ty se taky moc těším a snad nezklamou.



Essence nail art special effect topper - odstín 21 Get the party started
Věděla jsem, že bez nějakého laku se to určitě neobejde a při druhé návštěvě Rossmannu padl výběr na tenhle. Dlouho jsem sháněla nějaký takovýhle lak s velkými třpytkami, který by se hodil k hodně barvám laků a za tu cenu! Obsahuje velké fialové a růžovo-zlaté třpytky a malinké růžovo-zlaté třpytky. Musíte se snažit, aby jste na nehtech měli i nějaké ty velké třpytky, ale stačí si třeba lak kápnout na papír a párátkem (nebo dooting tool) je vybrat a dát na nehet.


Essence Maximum Volume mascara
Je zlevněných i pár řasenek (pro milovníky barevných řasenek - i ty se teď vyprodávají) a mě se nejvíce líbila tato s zajímavým kartáčkem. Z fotek to jde pěkně vidět, že kartáček nemá celý jednotný tvar. Maluje se mi s ní hodně dobře, neslepuje řasy a v průběhu dne neopadala. Objem opravdu dodá, ale i délku, když se zaměříte na konečky řas. Navíc není ani moc tekutá, takže nemusím čekat třeba týden, až trochu vyschne, jako se mi to stalo teď s hodně řasenkami.


Essence All about matt! oil control make-up base
Dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějakou bázi pod makeup a vlastně jsem ani nevěděla, že Essence nějakou má (tahle je jen v Rossmannu)! Má hodně tekutou konzistenci a na první použití mi nepřišla až tak silikonová - složení na ní bohužel není... Nemá žádnou barvu a po pleti se hezky roztírá. Moc jí nespotřebujete, takže chápu, že se prodává v balení jen po 20 ml. Když jsem jí použila v kombinaci s pudrem ze samé řady, tak jsem měla pleť opravdu déle matnou a čelo se moc nelesklo. Pleť vyhladí a zmenší póry.

Pořídili jste si něco ve výprodeji?

7 komentářů:

  1. Už se těším až zaskočím do drogerie :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, čím to je,ale Essence mě poslední dobou vůbec neláká. Jediné, na co se těším je ta nude limitka, ale ceny se mi u ní zdají trochu přehnané, takže ještě uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě Essence poslední dobou odrazuje těmi cenami... Vždycky jsem ji měla za tu hodně levnou značku, ale stíny v tubičce za 90 Kč? :D

      Vymazat
  3. To budu muset jít navštívit rossmana :D Občas něco seženu i v teta drogerii :) a DM, co mám u nás nejblíže, tak nemají stojany essence :/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny 3 věci mě zaujaly a hned bych je taky přihodila do košíku :D škoda, že je neměli v dm :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)