21. ledna 2015

Garnier Grapefruit Tonic posilující šampon

Ahoj :)
V prosincových nákupech jsem zmínila i tenhle šampon, na který jsem byla hodně zvědavá, jelikož je na něm napsáno, že neobsahuje silikony ani parabeny. Na internetu jsem zjistila, že ale obsahuje ALS (ammonium lauryl sulfate) a to je prý méně škodná látka podobná silikonům... 


Balení je moc hezké, zaujalo mě už na první pohled, a to je hlavně pro prodejce určitě super :) Dobře se otevírá, takže jsem si v koupelně nezlámala nehty, což se může občas stát. Vůně je taky krásná - svěží a citrusová, na vlasech ale moc nevydrží...



Dobře pění, takže ho ani moc nespotřebujete. Při mytí jsem si dala záležet, aby se šampon dostal na pokožku hlavy a vždycky jsem se nejprve zaměřila na ni (konečky jsem někdy ani vůbec šamponem nezatěžovala). Tenhle šampon mi moc nesedl... I když má vlasům dodat lesk tak se nic takového nekonalo a všimla jsem si, že se mi po něm dělaly trochu i lupy - hlavně po prvních pár použitích (pak už tak moc ne, ale i tak...). I přes sliby jsem stejně používala ještě bezoplachový balzám nebo masku do délek vlasů, aby byly hebčí - šampon samotný je ale udělal jemné. Nijak mi vlasy nevysušoval a mastily se méně. Kupovala jsem ho ve výprodeji, takže je možné, že se už neprodává, pokud byste na něj někde narazili v akci tak bych ho i vyzkoušela, protože je bez silikonů a třeba zrovna vám to udělá vlasy hezké a nebude dělat lupy...

Vyzkoušeli jste nějaké výrobky na vlasy bez silikonů/přírodní? 

7 komentářů:

  1. Posledních pár měsíců jsem používala jen aamé bez silikonové a bez parabenové šampony, ale nezdá se mi, že by byly mnohem mnohem lepší než ty se silikony a parabeny. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pouzivala jsem jednu dobu šampony od Balei, které meli byt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez silikonu, ale prisly mi kolikrat horsi než sampon se silikonama, takže je poslední dobou vůbec neřeším ;)

      Vymazat
    2. Já jsem si zase řekla, že se začnu koukat po takovýhle rádoby "přírodních" šamponech a příště chci zkusit Alverde, tak snad bude lepší :D Ale taky mi občas přišly horší než ty se silikonama...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mě se líbí jen díky tomu, že mi moc nemastí vlasy, takže vypadají druhý den pořád hezky :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)