1. ledna 2015

1. 1. 2015 ❄ Šťastný nový rok!

Tak a je to tady - nový rok a s ním i nové plány, události, lidé, zážitky a další věci. Včera jsem si ani nemyslela, že tenhle Silvestr bude nějak zajímavý nebo jiný, ale přece byl! Uvědomila jsem si, že nemusím být někde obklopená tunou lidí a hlasitou hudbou... Strávila jsem ho letos klasicky doma, ale okolo šesté přišla ségra se svým přítelem - donesli i petardy. Celý večer jsme pokecali (troška alkoholu taky nechyběla, lhát nebudu), snědli chlebíčky a jednohubky, o půlnoci si připili šampaňským a utíkali ven koukat na ohňostroj a taky se přidat. Oblak dýmu je venku snad ještě teď, ale sousedi mají stejně vždycky nejlepší "světýlka" :D Byla to krásná a studená půlhodina venku, kdy jsem byla nadšená jak malé dítě ze všech těch barev a hlavně z toho, že jsem si uvědomila, že je tady ten nový rok 2015 :)

zdroj

Přece jenom to bude i trochu o té statistice, za další uplynulý rok, takže teď pár čísel... Tentokrát to napíšu jen v bodech (pro ty co by to třeba zajímalo). První číslo je to, které udává počet odběratel/článků... na začátku 2014 a druhé na konci 2014.

  • odběratelé 46 ...... 90
  • počet článků 244 ...... 426 (182 článků za rok)
  • návštěvy na blogu 15 763 ....... 37 025 (21 262 a rok!)

Všechny ty čísla jsou krásné a já vám moc děkuju za to, že blog čtete :)

Šťastný nový rok, hlavně hodně zdraví a ať se vám plní vaše sny :)

No a co předsevzetí a já? Nejsem už naivní a vím, že já je prostě dodržet vždycky nedokážu (hlavně ty, které se týkají mojí povahy - tu prostě člověk jen tak nezmění), ale chtěla bych jako minulý rok něco přibrat... Ano neděste se, ale mám trochu opačný problém, než někteří lidé na Silvestr, co si přejou zhubnout :) Pak se snažit trávit čas a obklopovat se lidmi, se kterými jsem ráda a nezaobírat se lidmi, kteří se jenom přetvařují... Dokázala bych vymyslet asi hodně věcí, ale tyhle mě teď (píšu to v jednu ráno na Nový rok) zrovna napadají a myslím, že jsou i jedny z nejhlavnějších :)

A co vy a novoroční předsevzetí - dáváte si nějaké? Jak obvykle prožíváte poslední den v roce?

1 komentář:

  1. Gratuluji Ti k úspěchům, jen tak dále ;) já si raději žádné novoroční předsevzetí nedávám, nechám vše volně plynout a uvidím, co tento rok přinese ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)