27. ledna 2015

Flormar Quartet Eyeshadow 409

Hezký den všem :)
"Cože cože? Je leden a venku je sníh?" No zdá se, že hodně lidí a zprávy na internetu se tomu hodně diví (beru že je toho sněhu hodně najednou - berte to s nadsázkou ;))... Zima mi až tak nevadí, ale odhazovat to, když je venku do večera dalších 10 cm? :D Toť moje rozhořčení nad sněhem...
Dneska vám ukážu a napíšu něco málo o paletce, kterou jsem dostala ve swapu. Od Flormar jsem vyzkoušela jenom lak na nehty, tak jsem byla zvědavá, jak si paletka povede.


Balení není ničím zajímavé, ale jde hlavně o to, co je vevnitř že :) U stínů je přiložený i aplikátor, který ale asi nikdo moc nevyužívá... Když stíny otevřete, tak na druhé straně víčka je i nahoře malé zrcadlo.  V tomhle obale už stíny nenajdete, v drogerii Teta jsem viděla quatro stíny už jen v černém (možná byly i růžové) obale. Určitě seženete i jiné barevné kombinace tohohle quatra.

swatch - několik přetření stínem na ruku

Pigmentace na víčku není tak hezká, jako se mi to povedlo na ruce, ale při použití hutnější báze pod stíny nebo bílé tužky na oči, to bude určitě lepší. Nejlépe se mi stíny aplikovaly plochým štětečkem nebo i prsty - takhle byly nejvíce pigmentované. Když už jsem u té bílé tužky, tak se s nimi dá udělat i barevná linka - stačí udělat nejprve linku bílou tužkou a pak na ní naťupat stíny. Výdrž taky samozřejmě závisí i na bázi, kterou použijete. Každopádně po takových sedmi hodinách se už dost vytratí barva a zůstane jen lesk. Stíny práší jen trochu. Nejsvětlejší odstín se hodí do vnitřního koutku na výraznější "projasnění". Jelikož jsem quatro dostala, tak vám nepovím cenu, ale řekla bych že to bude do 150 Kč určitě - seženete v drogerii Teta.

Vyzkoušeli jste něco od značky Flormar?

8 komentářů:

  1. paletka je nádherná, má krásne sýte farby. Ja mám Flormar celkom rada, no nemám od nich veľa vecí...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám paletku v jiné barevné kombinaci a je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je báječné - ty barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na víčkách nejsou tak moc syté (jedině na bílé tužce) :)

      Vymazat
  4. Taky ji mám akorát tam mám více barevné odstiny, asi bych ji taky měla ukazat ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)