13. ledna 2015

Purederm "okurky na oči"

Krásné úterý :)
Dneska to bude taková kratší recenze na celkem vtipný produkt a to jakoby okurky na oči. Jsou to polštářky, na kterých je nakreslená okurka a jsou nasáklé do (těžko říct jaké) tekutiny, která by měla redukovat tmavé kruhy a otoky...


 

V balení je 10 kusů, což je super - kdyby vám to vyhovovalo, nebo jestli rádi dlouho relaxujete s zavřenýma očima, tohle je pro vás :) Velikost je přesně na celé víčka a jejich okolí. Když dám polštářek na oko, tak je studený a chladí. Líbilo by se mi, kdyby více chladil déle, po chvilce to už pak ale necítím. Kruhy pod očima ani otoky nemám (jen tenkou kůži, takže na mě křičí žíly pod očima "já jsem tááády"), takže neposoudím. Na otoky by to mohlo být ale fajn - chladí. Okolí očí je po něm takové ulepené a to i prsty po aplikaci. Voní opravdu trochu jako salátová okurka! Cenu vám bohužel neřeknu, jelikož jsem je dostala, ale co si pamatuju z Tety (tam je koupíte), tak si myslím, že to nebylo více než 30 Kč.

Vyzkoušeli jste někdy něco podobného?

5 komentářů:

  1. Páni, ani nevím, že to existuje :-D
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to nevěděla :) když mi to kamarádka dala, tak jsem na to chvíli koukala, co to vlastně je :D

      Vymazat
  2. Taky mě tento produkt lákal, je to docela sranda, když si je dám, aspoň vylekám všechny členy rodiny :D na zpříjemnění dne je to náhodou supr :)

    OdpovědětVymazat
  3. tento produkt som ešte nikdy nevidela, ale vyzerá pohode. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)