7. ledna 2015

Essence 147 Miss Universe │lak na nehty

Dlouho se tady neobjevil článek o laku na nehty a když jsem dostala tento od Essence, věděla jsem, že odstín budu milovat. Tmavých odstínů laků na nehty moc nemám, ale to neznamená, že se mi nelíbí! Až na pár chyb, které mu dokážu odpustit, je to teď můj velký oblíbenec :)

na prsteníčku jsou jen dvě vrstvy a jde vidět, že trochu prosvítá nehet (lak Rimmel Glitter bomb 021)



Nejprve bych začala odstínem, tento se jmenuje 147 Miss universe a je to krásná modrá s trochou zelené a výrazným světle modrým a zeleným šimerem, který jde vidět hlavně když svítí sluníčko nebo zářivka. Když jsem lak používala poprvé, lekla jsem se první vrstvy, jelikož vůbec nekryl. To se ale překvapivě druhou vrstvou spravilo a třetí ještě vylepšilo (na fotkách mám na nehtech taky 3 vrstvy laku). Opravdu doporučuju dát ty vrstvy tři, jelikož je pak barva sytější a lak lesklejší. Schnutí není teda nijak rychlé, takže seriál k lakování je nutnost. Štěteček má klasický jako u ostatních laků Color & Go a to plochý, rovný a na konci zaoblený (je zastřižený trochu křivě). Není moc tekutý, takže se s ním parádně lakuje. Výdrž u Essence laků není nijak proslulá, druhý den se začnou odštipovat kousíčky na špičkách nehtu.

Zjistila jsem, že Essence chystá na leden-únor opět novinky a s tím nové laky i do základní řady - s gelovým efektem! No jsem na ně zvědavá, určitě nějaký vyzkouším :) Máte doma nějaké laky na nehty, nebo jste na ně zanevřeli potom, co změnili balení a (já si teda myslím) i obsah?

4 komentáře:

  1. Vypadá hezky :) Moc se mi líbí i ten topcoat od Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho také a je skvělý. Na laky s gelovým efektem se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový typ jsem přesně potřebovala, mám doma podobnou barvu, akorát s odleskem do fialova a ten topcoat se k tomu bude hodit úplně parádně ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)