23. ledna 2015

23. 1. 2015 │ výprodej Essence, Miss Sporty Oh my Gem!

Hezký den :)
Už vám skončilo zkouškové období a písemky? My už máme známky uzavřené, tak si jen počkat do příštího týdne na vydání toho úžasného papíru, který zhodnotí skoro půl roku těžké práce :) Příští týden jdeme i na anglické divadlo - na jednom jsme už byli a bylo to super (i když jsem jim občas nerozuměla, protože mluvili rychle, ale to si člověk nějak domyslím)!

na nehtech mám 2 vrstvy laku

Překvapilo mě, že jsem na tenhle lak (Miss Sporty z edice Oh My Gem! v odstínu 002) ještě nepsala recenzi a ani vám ho neukázala - nově udělali další odstíny a pořád je seženete v drogeriích za cenu asi 40 Kč. Lak je krásný, hlavně na Vánoce se mi barva moc líbila. Má hustější konzistenci, jelikož obsahuje hodně malinkých červených a větších fialkových třpytek (odlakovat to je peklo! ale alobalová metoda pomůže). V nabídce co jsem si zapamatovala je ještě zelený, fialový, modrý a oranžový - a možná i další odstíny.


Možná jste si všimli, že v Dmku a Rossmannu začali vyprodávat nějaké výrobky od Essence - v únoru přijde totiž zase několik nových výrobků. Když jsem na slevy koukala v Rossmannu, nevěděla jsem co dříve a nakonec jsem odešla jen s bází pod makeup "all bout matt!". Při návštěvě Dm jsem našla řasenku Maximum Volume, která mě hodně mile překvapila a je škoda, že se už nebude vyrábět... No a jelikož nám jeden den odpadla hodina uprostřed dne, šly jsme s kamarádkou do Rossmanna a tam jsem našla úžasný lak z řady special effect (odstín 21 get the party started). Lak na nehty a řasenku určitě uvidíte v samostatném článku! Každá věc stála 35 Kč, takže se určitě zajděte kouknout do drogerie, jestli se vám taky nebude něco líbit.

Koupili jste si něco ve výprodeji Essence? Na jakou novinku se nejvíce těšíte?

7 komentářů:

  1. Je krásny :) ale más pravdu s tým odlakovaním je peklo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lak je krásny, a áno alobal pri takýchto trblietavých lakoch pomôže aj mne, ide to potom pekne dole :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluji takový typ laků, ale mám stejný problém s odlakováním ;) nejvíce se těším na nové odstíny laků a korektor ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten korektor se taky těším :) ale kdo ví, jak budou vypadat ty odstíny, když je na výběr jen ze dvou...

      Vymazat
  4. Na ten výprodrej se musím podívat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni! V neděli bude článek o všech těch produktech, které jsem si koupila :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)