5. ledna 2015

Lilien Shower & Oil │ sprchový gel s medem a propolis

Krásný den :)
Je to tady, opět do školy na dalších 6 měsíců... Jestli přežiju tenhle konec pololetí, tak si zatleskám a koupím zmzrku... Taky už máte naplánované čtvrtletky a ostatní písemky (a to vím že ještě přibudou!) na první dva týdny ledna dopředu? Teď už ale o něčem příjemnějším, co muselo čekat pár měsíců, než se na něj dostala řada. Měla jsem v zásobě pár dalších sprcháčů, takže jsem tenhle dodělala teprve předevčírem. Mile mě překvapil, takže čtěte dále :)




Sprchový gel slibuje (samozřejmě umýt), že po něm bude pokožka regenerovaná, vláčnější a nebude vysušená. Nevím teda jak bych poznala, že je pokožka regenerovaná? Tu druhou věc - vláčnost - můžu ale určitě potvrdit, stejně jako hydrataci. Když vylezu z koupelny, tak mám i bez tělového mléka pokožku hebkou a jemnou a po sprcháči i trochu voní. Vůně je sladká (necítím z ní ale vůbec med), ale pořád příjemná. Úžasně pění a provoní celou koupelnu. Balení je obrovské, má 400 ml, takže vystačí na dost dlouho. Cena je okolo 50-60 Kč a já ho viděla v Hrušce, možná byste ho našli i v drogerii Teta nebo dalších obchodech s potravinami.

Zkusili jste něco od značky Lilien? Viděli jste ji někde v drogerii?

4 komentáře:

  1. Tu značku vidím asi poprvé :O

    OdpovědětVymazat
  2. Tu značku mají v makru a hlavně se tam zaměřují na dětské šampóny a sprcháče ;) ale značka mě nikdy nelákala hlavně kvůli obalu, který mi přijde obyčejný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, že obal je nic moc, ale náplň je super :)

      Vymazat
  3. Mela jsem ho uz nekolikrat a velmi me i me mamce vyhovoval.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)