3. ledna 2015

Nákupy - prosinec 2014

Krásný víkend :)
Dneska jsem tady už klasicky s kosmetickým článkem a to nákupy. Jelikož jsem v prosinci nakupovala hlavně dárky, tak jsem toho pro sebe moc nekoupila. Něco se ale přece jenom našlo a navíc se mi podařilo vyhrát giveaway u Gally (odkaz na její youtube).


Zjistila jsem, že v Tetě je často něco zlevněné, tak jsem se začala více koukat po kosmetice i tam a našla šampon Garnier Grapefruit Tonic za 35 Kč, vzala jsem ho hlavně proto, že se na něm píše, že je bez silikonů - určitě bude recenze. Jela jsem na výlet do Vídně a nechtěla jsem brát nic velkého, tak jsem si koupila v DM C-Thru mini deodorant za 21 Kč, voní hezky květinově. Novinku od Rimmel Glitter Bomb jste už mohli vidět v článku (odkaz), lak je krásný, ale skoro všude jsou už vyprodané... Poslední kosmetickou věcí, kterou jsem si koupila jsou nálepky na nehty od S-he, které jsem sehnala v akci za 25 Kč v DM. Ještě jsem je nezkoušela, ale určitě vám je v nějakém článku ukážu a napíšu, jak ne/fungovaly :) V Takku jsem sehnala set krásných tří prstýnků za 59 Kč - všechny mají zlatý kroužek a na něm perleťový bílý, modrý nebo jemně fialový "kamínek", který je okolo taky zlatý (snad to jde z fotky alespoň trochu vidět). Měli tam hodně dalších krásných věcí, ale řekla jsem si, že si vezmu jenom jednu a rozhodla jsem se pro tyhle prstýnky - a navíc jsou tři že :).


Jak jsem psala dříve, tak jsem vyhrála giveaway a v ní byly výrobky výše na fotce - sprchový gel Balea, sprej Avon pro lepší rozčesávání vlasů, lak od Essence (147 miss universe), Babylips Hydrate, balzám od Avonu, náramek z HM a postavička roztomilého tučňáka, který je celý posypaný třpytkami :).

Narazili jste vy na nějaké slevy/výprodeje? Jak jste prožili začátek nového roku? 

8 komentářů:

  1. Tentokrát mi přišlo, že žádné velké slevy nebyly :D ten tučňácek je hodně bombový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, na oblečení jsou všude akce ale co i na kosmetiku? :D Essence plánuje ale zase novinky v únoru, takže budou beztak vyprodávat nějaké výrobky zase! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) a ten sprej je s meruňkou a bambuckým máslem stejně jako ten šampon velký co jsi mi dala! :)

      Vymazat
  3. Šampony od Garnieru mám ráda, nevíš jestli bude i příští týden pořád ve slevě? Já si teď taky nějak oblíbila nakupovat v Tetě, minule jsem tam třeba našla laky od Rimmelu za dvacku, což je dobrá cena :) A výhra je super, ten sprcháč mám a je fajn :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon jsem tam našla v takové "výprodejové části" tak nevím, zkus se kouknout :)

      Vymazat
  4. Krásné nákupy. Já si teď dala stopku, už měsíc se držím a kupuji pouze nezbytné věci typu mýdlo na ruce, zubní pasta atd. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)