15. ledna 2015

Serial TAG

Krásný čtvrtek všem :)
Dneska si dáme tag, jelikož dlouho nebyl a tenhle je přesně pro mě - seriály miluju a mohla bych na ně koukat pořád! Oblíbených mám hodně a nemůžu zmínit všechny, tak třeba v jiném článku... Tag jsem viděla na blogu u Tess (odkaz na blog), měla ho spojený ještě s filmovým Tagem a zalíbil se mi, tak bych ho chtěla udělat taky, ale jen tu seriálovou část. Pár otázek jsem vynechala, jelikož na ni jednoduše nemám odpověď :)

Nejoblíbenější seriál všech dob?
- Určitě Přátelé! Na ty bych se mohla koukat pořád a neomrzelo by mě to - všechny ty díly jsem viděla už nepočetněkrát :)
Oblíbená epizoda tohoto seriálu?
- No to asi nemám, ale co se mi teď vybaví jsou třeba ty, které se odehrávají na Díkuvzdání (třeba jak běželi se dívat na střechu na obrovský balón který uletěl z průvodu a klíče nechali v bytě). Pak samozřejmě to, kdy si Joe a Chandler "pořídili" kachnu a kuřátko a jak je Joe vždycky myl ve vaně - nebo jak se jim kuře zaseklo ve fotbálku.

weheartit.com


Seriál, který miluješ a ostatní o něm nemají ani páru?
- Nemyslím si, že by někdo neznal seriály, na které se koukám...
Seriál, který moc nemusíš, ale ostatní milují?
- The Originals... Na Upíří deníky jsem se koukala, ale tuhle její odnož jsem moc nepochytila.
Oblíbená seriálová dvojce?
- Určitě Monica a Chandler z Přátel!
Seriál, na který se můžu dívat znovu a znovu?
- Opět Přátelé :)

weheartit.com

Oblíbený seriálový záporák?
- Damon Salvatore (Upíří deníky) nebo Samon z Misfits - oba to ale nejsou ukázkoví záporáci, ale určitě se k nim taky řadí. Určitě Tyrion z Game of Thrones!
Který seriál tě nejvíce překvapil?
- Asi by to byl seriál Misfits. Kamarádka mi o něm povídala a já jsem si říkala, že to bude nějaká blbost, ale když jsem se koukla na prvních pár dílů, tak se mi to zalíbilo.
Kdyby ses mohla podívat na jeden nový seriál, který by to byl?
- Teď zrovna nevím o žádném novém seriálu, ale chtěla jsem se dívat na Carrie's Diaries, ale po pár dílech mě to přestalo bavit.
Který seriál doporučuješ každému na potkání?
- Pokud je to holka tak Pretty Little Liars, jelikož v těch posledních sériích už to není "holčičí seriál" který byste čekali, ale taková detektivka s napínavým dějem :)
Seriál, který máš ráda, ale nikdo by to do tebe neřekl?
- Asi Game of Thrones. Navnadil mě na to brácha, když o tom mluvil, a tak jsem si řekla, že se na to kouknu. Kdo ale aspoň trochu ví, o čem je, tak by si to o mě asi nemyslel, jelikož je to hodně "sado maso" (jiný výraz pro to nemám).
Seriál, který dal nejvíc zabrat tvojí bránici?
- Teorie velkého třesku a Kelly z Misfits (jestli seriál sledujete, snad víte co myslím :D). Rozhovor Sheldna s pravděpodobně kýmkoliv mě vždycky dostane :)
Oblíbené žánry?
- Určitě sitcomy, komedie a romantické seriály.
Seriál, u kterého se modlíš za pokračování?
- Bylo by fajn, kdyby bylo pokračování Přátel, už ale v pořadu Ellen řekla J. Aniston (a možná i někdo další), že se zatím nic takového neplánuje...

Jaký je váš oblíbený seriál všech dob nebo ten, u kterého se vždycky zasmějete? 

6 komentářů:

  1. Taky miluji Pratele, koukam furt dokola:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Přátelé mám taky ráda a dva a půl chlapa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dva a půl chlapa jsem se párkrát koukala, ale přestalo mě to bavit.. :)

      Vymazat
  3. Ahoj,moje obľúbené seriály sú: priatelia,dva aj pol chlapa,sex v meste a práve som začala pozerať zúfalé manželky :)
    Páči sa mi desing tvojho blogu.
    Na mojom blogu prebieha GA,budem rada ak sa zapojíš. :)
    http://sueladyblog.blogspot.sk/2015/01/novorocna-giveaway-2015.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Zoufalých manželkách jsem taky hodně slýchávala, ale nikdy jsem si na to nevzpomněla, když jsem hledala nějaký nový seriál :) Děkuju :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)