19. ledna 2015

Avon Colortrend # Sweet Pea │ rtěnka

Hezký den :)
A je tady zase pondělí... Chtěla bych žít pořád ve vědomí, že se nic pořád dokola neopakuje, ale čím déle jsem ve škole, tím více to vnímám. Dneska už píšeme poslední písemky, které se budou počítat do tohohle pololetí, takže bude snad od školy oddych :) Chtěla jsem zkusit začít více nosit rtěnky, vždycky ale nakonec skončím u zabarvených balzámů na rty nebo lesku, které jsou pohodlnější a spíše je "nahodím" na rty i za chůze na nádraží nebo do školy. Tahle od Avonu není ale vůbec špatná :)


Obal rtěnky je krásný - líbí se mi barvy a detail kytiček (myslím, že to byla limitovaná edice, jelikož klasické mají jiné obaly - můžu se mýlit). Je plastový, ale pevný a víčko hezky drží, takže bych se nebála, že se samo otevře. Co je ale u balení mínus je to, že když rtěnku nanáším, tak se sama zasunuje dolů...

vlevo jedna vrstva, vpravo více vrstev

Jak jde z fotky vidět, tak je to přirozený odstín - rty jenom lehce zabarví do oranžova a dodá jim hezký lesk díky šimeru. Rtěnka je krémová a hydratační, takže na rtech moc nevydrží, ale spíše takovou rtěnku bych si vzala třeba do školy (kdybych nějakou do školy nosila), takže mi to vůbec nevadí. Krásně sladce voní, jako jiné rtěnky od Avonu. Cenu vám přesnou neřeknu, protože jsem jí dostala, ale myslím, že to bude okolo 50 Kč (odstín Sweet Pea) a pokud hledáte něco ne moc výrazného na každodenní nošení a aby to rtům dodalo i barvu, tak Avon Colortrend rtěnky můžu doporučit :)

Nosíte rtěnky každý den nebo máte raději balzámy nebo lesky na rty?

7 komentářů:

  1. Ten obal se mi strašně líbí :-) Mě se rtěnky hrozně líbí, ale vůbec je nenosím :-\

    OdpovědětVymazat
  2. Je to pěkná barva, ten lesk u rtěnek moc nemusím, ale tu mi to nevadí :) Mám podobnou a je skvělá na jaro/léto k opálenější plati :)

    http://makeup-challenges.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem spíše něco co v sobě nemá třpytky, ale u téhle rtěnky to není až tak vidět - spíše se leskne jako kdybych na rty dala i průhledný lesk :)

      Vymazat
  3. Ten obal je tak pěkný, i ten odstín se mi líbí, přesně takové vyhledávám ;) rtěnky nosím spíš na jaře, protože v zimě mám dost suché rty a připadá mi, že rtěnka je více vysušuje, ale zas záleží jaká :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já rtěnky nenosím vůbec, musím se přiznat, že ani žádnou nemám, ale už dlouho si chci nějakou koupit :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tahle od Avonu by byla dobrá na začátek - není zas tak moc pigmentovaná :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)