11. ledna 2015

Oriflame Essentials Scrub Wash Gel

Hezký den :)
Na Vánoce jsem od kamarádky dostala mimo jiné i tento pleťový peeling od Oriflame. Říkala mi, že ona si ho oblíbila, tak jsem byla hodně zvědavá, jak bude vyhovovat mi (nemáme úplně stejný typ pleti).



Je to klasická tubička, což mi ale vůbec nevadí, alespoň až ho bude málo, tak bude produkt na dne a nebudu ho muset zuřivě vytřepávat ven. Voní úžasně! Jemně, sladce a opravdu trochu i po té meruňce. Nevyfotila jsem, jak peeling/scrub vypadá, protože v něm částečky nešly vůbec vidět.
"Pleťový peeling. Vmasírujte do vlhké pleti a opláchněte vodou. Zamezte styku s očima" 


I když se mi částečky peelingu na fotce nepodařilo zachytit, tak jich tam je dost na jemné "opeelingování" pleti, jsou malinkaté. Po omytí je pleť úžasně jemná a jakoby na dotek čistá (dávala jsem ho vyzkoušet i mamce a taky se jí moc líbil). Vůbec nevysušuje, ale hydratuje - vždy ale i tak použiju krém. Čeho jsem si všimla je, že i když ho nepoužívám každý večer ale tak 3x za týden, tak celkem rychle ubývá. Balení má 100 ml a co jsem našla, tak plná cena je v katalogu 99 Kč, určitě na něj budou ale akce a seženete ho levněji. Určitě bych ho doporučila, mě vyhovuje suprově a to mám na čele, nose a bradě (T-zóna) pleť mastnější a kamarádka, která mi ho dala má pleť normální se suchými místy kolem nosu a obočí :)

Máte nějaký oblíbený produkt na pleť od Oriflame?

3 komentáře:

  1. Já osobně Oriflame moc nepoužívám :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho mám a zatím jsem ho zkoušela pouze jednou. Nebyl špatný, voní krásně.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho používám roky rokoucí. Jsem s ním spokojená, jen by mohl trošku méně vonět. Vůně dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)