17. ledna 2015

Astor Fashion Studio Menthol Grass

Krásnou sobotu :)
Nezvyklá doba na článek, vím, ale ráno mi bylo dost špatně a notebook jsem zrovna neměla u sebe a čekala právě, až se mi ráno vrátí (a vždycky se to jednoduše nepovede předepsat článek). Dneska vám napíšu něco o laku od Astor, na který jsem se chystala napsat článek dlouho, ale vždycky jsem na to zapomněla :) 

odstín je méně zářivý :)



Barva laku je nádherná! Je to tyrkysová modro-zelená barva, která je na nehtech méně zářivější než vidíte na fotkách. Hodně mi připomíná lak, který mi kdysi dala kamarádka (odkaz na článek) od Maybelline - teď už se ale asi nevyrábí, jelikož předělávali obaly. Štěteček má kulatý, se kterým mi nevadí si lakovat nehty a pořád to jde hezky, ale raději mám ploché. Lak není ani moc tekutý ani hustý, prostě tak akorát na hezké nalakování. Schnutí není nijak rychlé, to ale ani neslibuje, ale jelikož stačí dvě tenké vrstvy tak lakování ani netrvá moc dlouho. S druhou vrstvou už je barva krásně sytá a nehty se i lesknou, vždycky ale přece jenom použiju vytvrzovač laků od Four Seasons, který zahladí nedokonalosti a nehty se po něm lesknou ještě více a lak taky více vydrží. Samostatně na tom taky není špatně a drží, na moje poměry, celkem dlouho - třetí den se začnou odštipovat kousíčky u špičky nehtů, všemu ale pomůže dobrý top coat :) Co je jediná nevýhoda je, že po odlakování mám nehty trochu zelené a to i když použiju dvě vrstvy podkladového laku... Odstín je to 241 Menthol Grass a tyhle laky nejsou ani moc drahé, na to, že jsou od Astor - můj stál v akci 40 Kč (plná cena je okolo 70 Kč).

Vyzkoušeli jste laky od Astor? Jak se vám líbí odstín?

9 komentářů:

  1. Ta barva je úžasná, ale asi by mi vadila ta barva nehtů pod odlakování..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to na nic no, ale po pár umytí rukou to zmizí (nebo nehty ještě párkrát přejet vatovým tamponkem s odlakovačem) :)

      Vymazat
  2. Já mám jenom jeden lak od Astor a to je žlutá barva, ale strašně mě zklamal, protože jsem si musela dát aspoň tři vrstvy a vůbec mi to nechtělo uschnout. Nevím jestli to bylo tím, že jsem si ten lak taky koupila ve slevě za nějakých 30kč.. Nevím, možná v budoucnu ještě tuhle značku zkusím, protože balení je fakt hezké. A tvoje barva laku je super! :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je to božská, ale zabarvené nehty by mě naštvaly, protože toho se nedá jen tak zbavit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda no, ale když pak dám na nehty další lak a potom nehty odlakovávám, tak jsou pak čisté :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)