30. prosince 2014

Spotřebováno - prosinec 2014

Hezké úterní dopoledne :)
Dneska jsem tady klasicky s článkem o spotřebovaných produktech... Moc si asi nepočtete, jelikož stejně jako nákupů, tak ani spotřebovaných věcí moc není. Taky je u vás tolik sněhu? U nás celý den chumelilo - podle toho pak vypadaly i cesty, no netěším se až budu mít řidičák a někam v tomhle jezdit :D - no krásná zima konečně! 


Jelikož teď hodně pálím svíčky, tak jsem chtěla zmínit i jednu, kterou jsem tento měsíc "dopálila" - sehnala jsem ji v Ikei asi za 25 Kč. Voněla krásně čistě, jako zrovna vyprané prádlo, takže jsem jí používala hlavně při odlakovávání nehtů, aby mi to v pokoji tak nesmrdělo :) Otevřít si okno v takové zimě není totiž moc příjemné...
Nivea tělové mléko do sprchy - Doma mám několik vzorečků těhle tělových mlék a myslím, že si jedno budu muset přece jenom pořídit (až se alespoň trochu přiblížím konci obrovského balení tělového mléka, které používám teď), jelikož je to přesně pro mě - pro lenochy, které nebaví se mazat.
Avon Naturals tělový sprej s jablkem a vlašským ořechem - Proč se tahle vůně už nevyrábí? Šetřila jsem si ho vždycky na Vánoce, jelikož mi je tahle vůně hodně připomínala. Tyhle tělové spreje mám ale i tak ráda, takže určitě není poslední!
někdy se ty laky protřídit musí...
Golden Rose Sweet Color č. 83 - Upřímně, tenhle lak jsem nalakovala jenom jednou a jelikož schnutí trvalo věky a barva se mi na nehtech moc nelíbila, tak jsem ho pak už ani jednou nevytáhla...
Miss Sporty Quick Dry (odstín vám už neřeknu) - Byla to krásná perleťová barva, která se hodila i na barevný lak - vypadalo to celkem zajímavě. Už ho mám ale dost dlouho a není v nejlepším stavu, takže jde taky do koše. Jinak laky od Miss Sporty mám ráda a za těch asi 30 Kč jsou super!
Mollon Pro č. 18 - Tenhle lak byl kdysi v boxu (teď už si nevzpomenu na jeho jméno, ale stejně je už zrušený) a celkem mě udivilo, že normálně stojí asi 100 Kč? Je strašně tekutý a štěteček taky není nejpevnější, takže nalakovat nehty hezky je skoro nemožné...
Vollaré Cosmetics Sexi Flexi 114G - Průhledný lak s modrými třpytkami. Byl hezký, ale teď už je tuhý a víčko je pořád přilepené k lahvičce, takže nejde ani otevřít. Laky seženete na internetu, ale i v zapadlých drogeriích.

Jaké počasí je u vás? Jste rádi za tu sněhovou nadílku?

4 komentáře:

  1. Ten stejný tělový sprej mi taky moc voněl, třeba někdy udělají podobnou vůni ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to pevně doufám, že se snad někdy objeví podobná vůně! :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)