14. prosince 2014

Zimní červeno-bílé nehty

Krásnou třetí adventní neděli! :)
Tenhle rádoby "nail art" vznikl z toho, že jsem měla ošoupané špičky nehtů a nechtělo se mi odlakovávat nehty, tak jsem vzala bílý lak a houbičku a bylo hotovo :) Teď mi to trochu připomíná čepičku Santy, ale jelikož pořád pevně doufám, že lidi v Česku nezapomněli na ty "naše" Vánoce a na Ježíška, tak to beru jako sníh :D


Jako podkladový lak jsem použila Four Seasons Vápník pro nehty, o kterém bude určitě článek, ale pořád se nemůžu rozhodnout, jaký vlastně je... Potom jedna vrstva červeného laku Avon Make my day a s obyčejnou houbičkou na nádobí a bílým lakem Gabriella Salvete č. 148 jsem udělala něco jako obré. Potom jsem ještě zkusila na bílý lak dát malé třpytky z laku Miss Selene č. 167 a vypadalo to moc hezky (třpytky a bílý lak mají imitovat sníh).

blogger si opět trochu pohrál s fotkou - proto není zaostřená...
Co vy a nákupní horečka - máte nakoupené dárky nebo ještě sháníte?

6 komentářů:

  1. Já už mám všechno i zabalené, akorát musím ještě pořídit něco taťkovi. Dneska se pojedu podívat po obchodech a snad něco seženu, protože mě to už štve! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky chybí ještě jeden dárek, ale spíše nevím co koupit než že bych něco nemohla sehnat :D

      Vymazat
  2. To je super nápad, mě taky trápí brzy oloupané špičky :) nakoupené už mám téměř vše, ještě zabalit, ale to si nechám na prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky plánuju balit dárky o prázdninách, ráda bych to udělala už teď, ale vždycky mi do toho něco vleze.. :)

      Vymazat
  3. Nehty jsou parádní!
    Včera jsem koupila první tři dárky, zbytek musím pořešit během týdne... letos vůbec nestíhám :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)