22. prosince 2014

Rimmel Glitter Bomb 021 Bedazzle

Hezké pondělí :)
Tak včera jsme definitivně dodělali cukroví a upatlali rumové kuličky, Bounty kuličky a vosí hnízda (ty jsem dělala já, jelikož je miluju i přes to, že trvá hodiny je udělat :D)... Kolik druhů cukroví jste letos dělali? Přejdu už ale k laku, o kterém je dnešní článek. Když jsem viděla novou limitku, tak mi hned došlo, že si alespoň jeden budu muset pořídit. V DM je měli za plnou cenu, ale v Tetě o 20 Kč levnější - bylo rozhodnuto, teď jenom vybrat, který se mnou půjde domů. Nakonec jsem vybrala fialovo modro růžovou variantu (líbily se mi ale všechny).

takhle vypadá na světle

Jelikož je to top coat, máte neskutečně mnoho možností, jak ho použít. Já jsem ho napoprvé použila na červený lak od Avon v odstínu Made my day, jelikož kryje už v jedné vrstvě a schne přijatelně rychle. Chtěla bych ho vyzkoušet na černém podkladu, to by podle mě vypadal krásně (nemám ale černý lak). Na fotkách vidíte jednu vrstvu top coatu - v laku je dost třpytek a hodně se jich dostane i na nehet. Obsahuje hodně velkých třpytek v barvách, které jsem vypsala výše a i malinké fialové třpytky. Když lak zaschne, tak je povrch nehtů skoro hladký, takže se třpytky ani moc nezachytávají o vlasy, oblečení atd.


Schnutí laku bylo v pohodě - je hutnější než klasické laky, takže to trvá trošku déle, výsledek se mi ale moc líbí, takže mu to odpustím. Tvar štětečku je klasický, jako u ostatních laků Rimmel a to plochý, hustý a dole kulatý. Odlakovávání jde s jednou vrstvou překvapivě celkem dobře, i se dvěma, ale raději bych stejně vždycky použila "alobalovou metodu". V limitované edici jsou další 3 odstíny a to: stříbrný, zlatý (rose gold) a zeleno červený. Plná cena je 70 Kč, ale možná je seženete v akci, když je to novinka :) Dost se teď o nich píše, takže kdyby jste se chtěli kouknout, jak vypadají i další odstíny, tak na internetu určitě najdete plno obrázků.

Máte už nějaký odstín z nové limitky? Plánujete koupit, nebo vás laky nezaujaly?

9 komentářů:

  1. Vypadají moc pěkně, ale protože šetřím, tak si je pořizovat nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ulovila dva, právě tento a pak ještě ten narůžovělý. Takovéto efektové topcoaty já mám hodně ráda, tak váhám, jestli si nedojít ještě pro další..:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já pro další půjdu určitě, ale včera v Tetě už jich teda moc neměli :D

      Vymazat
  3. Nevypadá špatně, ale mě se zkrátka takové laky nelíbí. :) Mám ráda pouze úplně jednoduché, jednobarevné nehty, takže tenhle bych si nikdy nedala. :)
    Janie Reinde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hodně líbí klasika jednobarevný lak, ale na ty Vánoce jsem si řekla, že si dám třpytky :)

      Vymazat
  4. Ha, vybrala jsem si úplně ten stejný odstín :D vypadá moc dobře, už se těším, až si ho nalakuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ten se zelenými a červenými třpytkami, plánuji ho nalakovat pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky ten lak je strašně krásný. Lituju toho, že jsem si taky nějaký nekoupila, protože teď nevím jaké si udělat vánoční nehty.. :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)