16. prosince 2014

Vánoční/zimní DIY do pokoje (obrázky do rámečků a svícen)

Krásný den :)
Jak jsem slibovala, dnes to bude o páru mých tipů na dekorace do pokoje - pokud máte rámečky a nevíte co do nich, tak mám tip hlavně pro vás. Tohle plus malý ozdobený stromeček a možná barevné světýlka (když vymyslím kam je dát, aby dosáhly do zásuvky) jsou vlastně všechno, co jsem v pokoji udělala, aby byl jiný než zbytek roku...

Tohle je takový mix obrázků. Nejprve jsem nevěděla, co všechno na papír dám a nakonec z toho vzniklo tohle. Vločku a soba jsem barvila akrylovými barvami, které jsem nanášela obyčejnou houbičkou na nádobí. Stromeček je nastříkaný stříbrným sprejem, ale určitě by se dala taky použít nějaká jiná barva.

tyhle vločky jsou jen vystřižené z barevného papíru 
Jak jsem tak barvila soba, zjistila jsem, že papír, který jsem pak chtěla vyhodit vypadá ještě lépe než sob sám! :D Po obarvení vločky jsem si papíry schovala a určitě je dám do rámečků taky, navíc kdo říká, že můžete mít soba jenom na Vánoce - určitě to bude vypadat hezky celý rok a můžete použít barvy jaké chcete.



Jako další je stromeček ze špendlíků a zelené bavlnky (nápad jsem viděla na internetu). Návod je jednoduchý - stačí vám šablona stromečku, kterou si položíte na polystyrén (obalený třeba do krepového papíru) a vedle všech špiček zapíchnete špendlík + do záhybu viz obrázek níže. Pak si stačí přivázat jeden konec bavlnky na špendlík a různě ji obtáčet kolem špendlíků. Já si nejdříve udělala obrys stromečku a pak ho začala "vyplňovat". Potom jsem použila i stříbrnou nit, aby to vypadalo zajímavěji :) Na špičku stromečku můžete pak přilepit hvězdu a jako baňky použít malé knoflíky a přilepit je na stromeček taky - fantazii se meze nekladou! Nakonec stačí zezadu na polystyrén nalepit stužku nebo provázek, za který se pak pověsí na zeď.



Tuhle poslední dekoraci jste mohli vidět v článku o DIY tipech z pinterest.com, odkud jsem se i inspirovala. Průhledné kamínky jsem našla doma, ale měly by se prodávat např. v galanterii nebo papírnictví/květinářství. Několik z nich jsem poťupala lepidlem Herkules a namočila do třpytek (měla jsem doma jenom růžové, jinak bych použila stříbrné nebo modré). Lepit kamínky lepící pistolí nebylo ideální a po čase určitě začnou opadávat, ale pro ten efekt to stačilo :) Jinak by to chtělo určitě sekundové lepidlo nebo něco podobného. Sklenička je obal od svíčky IKEA. 

když se večer svíčka rozsvítí vypadá to moc hezky! fotku jsem fotila za dne, takže to nejde tak moc vidět

Máte v pokoji nebo bytě nějaké vánoční/zimní dekorace? Kdy zdobíte stromeček?

4 komentáře:

  1. A já jsem si myslela, že sis toho jelena nastříkala na stěnu, ale taky by to nebylo špatné :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nenastříkala :D ale fakt to není špatný nápad!

      Vymazat
  2. My máme pokoj totálně vyzdobený! Moje ségra na tom ujíždí. Já sama si dala akorát světýlka kolem postele (mám je celoročně) a pak jsem dělala adventní věnec. Moje ségra rozvěsila další 2 světýlka po pokoji, pak asi 4 řetězy, už nazdobila i mini stromeček a do vázy dala větve postříkané umělým sněhem a mezi ně různé dekorace. Náš pokoj je krásný! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)