4. prosince 2014

Makeup Revolution London Liquid concealer & nailpolish

Krásný čtvrtek! :)
Jak jsem se radovala ze sněhu, tak včera samozřejmě skoro všechen roztál... Tohle počasí fakt nemám ráda, kdy jednou chumelí a pak je všude mokro a kamení na cestách. Každopádně už za dva týdny budu teď na cestě do Vídně! Určitě pak bude článek s fotkami :) Dneska mám pro vás recenzi opět na dva produkty od Makeup Revolution London a to korektor a lak na nehty.

ve skutečnosti je odstín o trochu víc světlejší

Korektor
Má jakoby pěnovou a jemnou konzistenci. Což se odráží v tom, že krytí není moc slavné - kruhy pod očima, pupínky nebo začervenání spíše tónuje, ale rozhodně nezakryje. Když ho navrstvíte, tak je to lepší, ale pořád to je slabé střední krytí. Dobře se ale na pleť aplikuje prsty a jde hezky rozmazat. Má celkem výrazný podtón do žluta, za což jsem já osobně ráda, odstín je světlounký ale klidně bych mohla mít i ještě o kapku světlejší. Výdrž po zapudrování transparentním pudrem je cca 8 hodin pod očima, ale záleží na typu vaší pleti. Já mám odstín Fair a můžete si vybrat ze 3 odstínů. Cena je 69 Kč.

2 vrstvy + top coat

Lak na nehty
První čeho jsem si při aplikování a otevření lahvičky všimla je to, že štěteček je celkem tuhý a štětinky při lakování nechávají na nehtech pruhy. S druhou vrstvou je to lepší, když na nehet štětečkem netlačíte. Dvě vrstvy taky stačí k úplnému krytí, se třemi vypadá ale lépe. Schnutí není nijak rychlé, ale v drogerii už se dá najít spousty věcí k urychlování schnutí laku. Výdrž s podlakem a nadlakem je slušná, asi 4-5 dnů a to se už trošku odštipují špičky - na mých nehtech ale skoro vůbec nic nedrží. Karamelový odstín se jmenuje Change My Life a na výběr máte z 15 ti odstínů za cenu 45 Kč (objem 10 ml).

Opět oba tyhle výrobky můžete koupit na eshopu makeuprevolution.cz. Jestli jste něco od téhle značky nebo I ♥ Makeup vyzkoušeli, určitě dejte vědět do komentářů! :)

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji eshopu makeuprevolution.cz.

4 komentáře:

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)