12. prosince 2014

Essence krém na ruce vanilka a skořice (limitovaná edice)

Hezký pátek :)
Nemůžu uvěřit, jak rychle to letí a tento víkend už je 3. adventní neděle! Těšila jsem se, až bude konec tohohle týdne (pátek), protože jsem si myslela, že ten poslední týden nebudeme nic ve škole psát - to si ale všichni najednou řekli, že to je nejlepší čas na písemky... Už nějaký ten pátek je v drogeriích limitovaná edice krémů na ruce od Essence a já jsem si jeden koupila, jak mi vyhovuje?

 

Vůně krému je po rozetření celkem silná, když si přičichnete přímo k němu - já z něj cítím jen skořici. Konzistence je hutná, takže i chvilku trvá, než se rozmaže po rukou. Chvíli trvá než se taky vstřebá a i potom zanechá trochu mastný film. Nemám problém se suchými místy na rukou, takže nemůžu posoudit, jestli by s tímhle pomohl, mě ale vyhovuje maximálně. Na výběr je ze tří variant vůní a to vanilka a skořice, třešeň a kokos nebo cookies a mandle, 100 ml balení stojí 55 Kč a jsou větší než jejich klasické krémy na ruce, které jsou v prodeji celý rok (ty mají 75 ml a stojí okolo 35 Kč). Uvítala bych, kdyby byly stejně "malé" jako ty z klasické řady i obal je jakoby matnější. Myslím, že teď je ještě seženete v obchodech, možná už ale ve výprodeji :)

Máte doma nějaký krém na ruce od Essence třeba i z téhle limitky?

7 komentářů:

  1. Já jsem si, stejně jako loni, vzala všechny varianty těchto krémů. Jsem na to trochu ujetá:) Mám teď doma krémů na ruce, že to až není zdrávo.. takže bych měla začít pořádně mazat, aby se má spotřeba nějak hnula:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se teď doma taky nashromáždilo pár krémů na ruce, ale moc si je nemažu, tak nevím co s nima budu dělat :D

      Vymazat
  2. Recenzi planuji snad na vikend, ja mam ty dve dalsi varianty :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Já zatím statečně odolávám, i když krémíky se mi líbí velice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď lituju, že jsem odolala těm co byly minulý rok (jahoda a čokoláda, banán a čokoláda a ještě byla jedna varianta)! A taky se neprodávaly v DMku předtím... :)

      Vymazat
  4. Mám stejnou variantu a na mě je ta vůně až moc, někdy se mi chce z ní až kašlat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)