2. prosince 2014

Nákupy - listopad 2014

Krásné prosincové úterý! :)
Tak jsme se dočkali a měsíc Vánoc je konečně tady! Na youtube se to teď (a už i před pár týdny) hemží vánočními videy a nápady, tak sbírám inspiraci možná i pro články na blog...? Dnes to bude o nákupech za uplynulý měsíc, moc jich nebylo a v prosinci pravděpodobně nebudou už vůbec žádné.


Už dlouho jsem uvažovala nad vyzkoušením masky od Freeman a jako první jsem si v Tetě koupila verzi avokádo a oves za 40 Kč (recenze), vyhovovala mi, takže určitě není poslední! Pak mám tady několik produktů na rty. Dvoje Baby Lips od Maybelline jsem vyhrála na blogu themakeupeuphoria (verze Pink Punch a Cherry Me), mám teď doma ale hodně balzámů, takže poputujou k někomu na Vánoce :) V Tetě jsem našla balzám od Helle s avokádem a SPF 25 jenom za 10 Kč, tak jsem si řekla, proč ne... V minulých nákupech jsem zapomněla ukázat rtěnku Avon z řady Extra Lasting odstín Totally Twig, což je hnědý trošku do červeno růžova (v jemné vrstvě) odstín, v akci stála 59 Kč. Poslední věcí je Alverde mycí emulze a šampon pro děti (50 ml za 18 Kč), chtěla jsem vyzkoušet dětský šampon a tenhle byl v akci.


V pátek mi přišly štětce ze stránky postovnezdarma.cz, takže se můžete těšit na recenzi. Po prvním umytí a použití můžu říct, že mně mile překvapily - skoro žádné štětinky nevypadly a jsou jemné (až na štětec na makeup - druhý zleva, který při použití na korektor pod oči jakoby "štípal" do kůže špičatýma štětinkama?!). 


A nakonec chci zmínit ještě svíčky, které jsem objevila v knihkupectví Neoluxor, ve kterém mají i ozdobné nádobí, teď i vánoční blbůstky jako sněžítka, vintage ozdoby na stromeček, kalendáře... Když jsem uviděla svíčku s názvem "Fresh Baked Cookies" zaujal mě nejdříve obal - myslela jsem, že je to Yankee Candle (není :D). Obal má ale úplně stejný a stála 49 Kč. Úžasně voní a můžete si k nim v obchodě i přičichnout. Prodávají i čajové svíčky, já si vybrala tropical fruit a 6 kusů stálo 19 Kč.

Pálíte v období Vánoc nebo na podzim/zimu svíčky? Co jste si koupili v listopadu vy?

6 komentářů:

  1. Hezké nákupy, hlavně ty svíčky se mi líbí :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svíčky jsem v zimě a okolo Vánoc trochu ulítlá no :D

      Vymazat
  2. Já jsem si toho nakoupila hromady, však mrkni... v prosinci si v drogerii nekoupím už ani kapesníky :-D Líbí se mi ty štětce.

    OdpovědětVymazat
  3. Štětce mám úplně ty stejné a nelíbí se mi akorát ten na pudr, ten mě šíleně píchá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovuje, není úplně jemňoučký, ale není nejhorší si myslím :)

      Vymazat
  4. Masku od Freemana mám taky a jsem s ní moc spokojená, ten červený babylips taky teď nosím skoro každý den, líbí se mi, jak vypadá na rtech :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)