28. prosince 2014

Sada štětců ve stříbrném pouzdře

Pěknou neděli :)
Tak jsme se přece jenom dočkali a sníh a zima přišly. Věděla jsem, že to jednou řeknu/napíšu, ale nebudu lhát - raději jsem měla to teplo, ale teprve v to ráno, kdy byl venku sníh, jsem si připadala "vánočně"? Dneska to bude rozsáhlejší recenze na sadu štětců.

Pouzdro je stříbrné a kolem dokola ho můžete obmotat šňůrkou na jednom konci přišitou. V pouzdře je i malá kapsička na zip, do které by se vešly možná tak vatové tampóny nebo tyčinky - není moc velká. Materiál je pravděpodobně nějaká koženka.


Všechny štětce vám samostatně ukážu a trochu popíšu, není jich zase tak hodně, tak snad to nebude na dlouho :) Ještě než začnu, tak něco co mají štětce společné... Po prvním umytí (spíše při) i druhém vypadalo pár štětin hlavně z pudrového štětce a toho na kouřové líčení. Všechny mají matnou spodní část a stříbrnou horní část - na matné je napsané i na co je štětec určený. Nejdelší má 13 cm (bez štětin) a nejkratší 10 cm, takže jsou malé ale super třeba na cestování.


POWDER
Na pudr bych řekla dobře hustý štětec, štětinky nejsou nejjemnější - to jsem dokázala přežít a používala ho. Pak jsem si ale všimla, že z něj vypadávají štětinky, což není moc příjemné, když vám jedna zůstane u oka... Budu ho používat spíše do školy, kdybych si chtěla vzít pudr a malý štětec. Jinak zůstanu ale u svého, sice mini, ale Elf štětce na pudr.


FOUNDATION
Přesně tenhle typ štětců na makeup nemám ráda (mám jeden od Elf a dělá mi na obličeji pruhy), s tímhle jde makeup ale celkem hezky zapracovat do pleti. Když jsem ho zkusila na korektor pod očima tak mě do pleti štípaly štětinky a navíc si myslím, že použitím prstů korektor lépe zapracuju...


ANGLE EYE SHADOW
Tohle je asi nejlepší štětec z celé sady. Je nejjemnější a štětiny z něho skoro nepadají (jenom asi 2 při prvním mytí). Krásně se s ním rozmazávají stíny v ohybu oka, ale můžete ho použít samozřejmě i na nanášení stínů na celé víčko.


SMOKEY EYE
Tohle je naopak největší zklamání... Štětiny jsou husté, neohebné a štípají mě do víčka - špatně se s ním pracuje. Spíše bych ho používala jen na nanášení stínů a pak je rozmazat jiným štětcem.


BROW
Jelikož na obočí používám jen gel na zafixování, tak jsem tenhle štětec zkoušela použít s krémovými stíny (ale i klasickými pudrovými) na linky. Fungoval suprově - škoda, že doma nemám gelové linky, s těmi bych ho taky chtěla vyzkoušet. Štětinky jsou rovně střižené a pevné.


LIP
Nikdy jsem si nemyslela, že budu štěteček na rty potřebovat a ani tenhle můj názor nezměnil. Dobře se sním pracuje (jen jde z něho pak špatně umýt barva z rtěnky - fotka je po umytí, použila jsem rtěnku, která je do hněda) a má na mé jednoduché rty super velikost. Štětinky jsou jemné a vůbec z něj nevypadávají.

Ze sady mám takové smíšené pocity... Některé štětce jsou super, kdyby v sadě nebyl ten Smokey, tak by mi to vůbec nevadlo. Cena za celou sadu s pouzdrem je 325 Kč a můžete ji koupit na stránkách postovnezdarma.cz.

Máte doma nějakou sadu štětců? Nějaké doporučení na štětec, který se dá koupit i samostatně třeba v drogerii?

Děkuji e-shopu postovnezdarma.cz za zaslání sady k recenzi.

6 komentářů:

  1. Na pudr je super zlatý štětec z Avonu z řady Luxe :) Na makeup mám nejraději černý kabuki štětec od PetryLoveHair. Na oči používám klasický štětec na stíny od Elfu ze základní řady, na nanášení stínů do záhybu blendící štětec od Elfu ze základní řady a na blendění stínů používám chlupatý štětec ze sady Ecotools ze stránky poštovné zdarma. Toto jsou mé nejoblíbenější štětce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že tyhle štětce jsou velmi populární, zrovna jsem o nich četla na předešlém blogu

    OdpovědětVymazat
  3. Ten štětec na pudr se hodně nepoved, doporučuji štětce znacky ebelin, štětiny jsou syntetické a na pleti je jemný :) a jsou snadno dostupné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud je máš? jinak pekný článek :)

    http://lifeasiva.blogspot.sk/2015/01/outfit-1-winter-style.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)