6. prosince 2014

Vánoční + zimní TAG

Ahoj :) 
Tak co jste dostali včera od Mikuláše? Já už poctivě loupu čokoládky z adventního kalendáře :) Dneska jsem se rozhodla udělat něco jako Tag o Vánocích a zimě. Takových článků jsem našla spousty, otázek zodpovím několik, ale jelikož k nim bude občas trochu delší povídání, bude z toho jeden článek a né několik otázek...

weheartit.com

Jako první nesmí chybět zmínka o oblíbených filmech a písničkách, začnu filmy, jelikož jich bude asi více... Samozřejmě nesmí chybět české klasiky jako Tři oříšky pro Popelku a na silvestr Mrazík. Ze zahraničních mám nejraději asi pohádku/film Grinch, už jsem se stihla podívat na všechny díly Santa Claus a Vánoce naruby (neboli Christmas with Kranks, taky oblíbený film). Potom určitě Sám doma, Láska nebeská (Love actually a písnička Christmas is all around) a spousty dalších. A co se písniček týče, tak třeba Last Christmas od Wham!, klasiky jako Jingle Bells a Let it snow... Nedávno jsem objevila zpěváka jménem Michael Bublé, který nazpíval několik vánočních písniček a zní krásně! :)

Nejsem moc na předělávání celého pokoje na "vánoční/zimní téma", ale pár změn se vždycky hodí. Minulý rok jsem třeba sehnala v KIK 10 barevných světýlek za 25 Kč! A letos mají taky spousty krásných dekorací a světýlek, takže jestli něco levného sháníte, tak zkuste tam :) Co přes podzim a zimu ráda pálím v pokoji svíčky a letos jsem objevila i pár nových a úžasně vonících, jako například svíčka z knihkupectví Neoluxor.


Oblíbené cukroví nemám jedno - tak jo, miluju vosí hnízda (včelí úly, každý tomu říká asi jinak)! Jíst bych je mohla pořád, ale na udělání jsou trochu složitější, pořád se ale nemusí péct.

Počasí zatím moc zimní teda není, sníh napadl jednou a druhý den roztál, tak snad alespoň na Štědrý den bude. Jak je u vás? Na naší škole včera skončil program/projekt EDISON, kdy k nám přijelo několik lidí z různých zemí (letos to byl Egypt, Columbie, Gruzie, Brazílie a Guatemala), tak alespoň několik z nich poprvé zažili sníh nebo si šli zabruslit :) Chladno je ale pořád, takže šátek, rukavice a když je hodně velká zima tak i čepice jsou každodenní nutností! Zvlášť u mně, jelikož mi je často chladno a většinou chodím více oblečená než ostatní.

To by bylo všechno pro dnešní miš maš věcí, snad se vám článek líbil? Určitě mi napište, na co se na Vánoce nejvíce těšíte a jestli jste už začali péct cukroví?

6 komentářů:

  1. Ten projekt byl na naší škole taky :D Zatím nemáme napečeno nic, ale od babi na mikuláše určitě dostanu perníčky :3 a největší radost z mikulášské nadílky jsem měla z granátových jablek a čokoládových medvíkdů Lindt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládu Lindt bych chtěla vyzkoušet, ale ta cena mě celkem odrazuje.. :)

      Vymazat
  2. shodnu se s tebou snad ve vsem! filmy, pisnicky, cukrovi, svicky, beru vsema deseti :) cukrovi jsem jeste nepekla, ale segra uz tvorila pernicky. a povedly se ji :)

    www.rachel-roo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :) Perníčky už taky máme a dneska jsem pekla další cukroví :)

      Vymazat
  3. Babička má už myslím napečeno, dneska jsem u ní zdobila perníčky. Zima se projevila tím, že zamrzly troleje, ale jinak sníh nic. No, v Praze se ani moc očekávat nedá. Kalendář s čokoládičkama ani letos nemám, nemám ráda čokolády, takže bych to stejně nesnědla. :) A sladkosti taky moc nejím (nechutná mi to). Tak mi mamka dala stovku na bubble tea. :D no a od babičky jsem dostala Kinder vajíčko a Kinder řez, to můžu. :D
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)