26. prosince 2014

26. 12. 2014 ❄ dárky, vánoční obžerství

Hezký 2. svátek vánoční :)
Tak jak jste prožili Štědrý den a včerejšek? Co já si nejvíce pamatuju je hlavně jídlo! Jelikož na Štědrý den neděláme oběd a spíš tak svačím a čekám na večeři, tak jsem se nacpala celkem rychle. Měli jsme klasicky domácí hrachovou polívku a bramborový salát s kaprem nebo filetami plus potom samozřejmě cukroví a ozdoby z ráno nazdobeného stromečku :) No a včera jsme se sešli doma úplně všichni na oběd a pro 10 lidí, plus malá neteř, jsme měli 2 kachny a 4 velké kuřecí stehna (a knedlíky se zelím) no to bylo teprve něco! Pak ještě dort a zase cukroví a sekaná a cookies... Bylo to ale super se tak nacpat :D


Vyfotila jsem pár věcí co jsem dostala - přece jenom Vánoce nejsou jenom o dárcích, ale o tom být s rodinou, teda alespoň já se těším vždycky na to, že se sejdeme a uděláme něco dobrého na oběd... Měkké dárky jsou už klasika, ale já si třeba normálně ponožky nekupuju sama - nenapadne mě to - takže jsem za ně ráda. Diář určitě budu potřebovat a tenhle je perfektní! Značka Albi a seženete skoro v každém papírnictví nebo knihkupectví. Pak nějaký ten sprcháč a tělové mléko - Dermacol s pomerančem a čokoládou. A sada náušnic a řetízku plus náramek.


A tady jsou dárky od kamarádek, se kterýma jsme si je dávaly už někdy na konci listopadu, ale chtěla jsem je dát tady... Holky mají taky své blogy, kdyby jste se chtěli kouknout - Radka a Nela a můžete se tam kouknout i na to, co jsem jim dala já.

Zbytek tohohle týdne se plánuju cpát cukrovím a příští týden začnu už asi myslet i na školu, protože jenom víkend by mi na to určitě nestačil...

A co jste dostali na Vánoce vy? Překvapil vás někdo, nebo vy jste dárkem překvapili někoho jiného? Míváte na Štěpána na oběd kachnu?

11 komentářů:

  1. Já jsem z dárků nadšená :) Nejraději jsem asi za 2 kabelky a hrubou zimní šálu :) Ale musím se přiznat, že mi všechny věci udělaly obrovskou radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo tak to doufám, že bude článek a vyfotíš ty kabelky! :)

      Vymazat
  2. Moc pekne darky, ja budu clanek s darky psat o vikendu. To ja si kabelku teprv kupovat ..Jinak od oriflame fairy city mam vonavku a voni nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne darčeky a stromček máte teda fakt pekný :) My to tiež tak máme že nerobíme obed až potom večeráme a dobre sa najeme :DD :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky, já mám největší radost z pleteného svetru, bot a diáře, ale o tom budu teprve psát článek.
    Také jsem psala o Štědrém dnu, tak bych byla ráda, kdybys ke mě mrkla:)
    Přeju pěkný zbytek Vánoc:)
    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletený svetr bych taky brala, hlavně teď, kdy má být už konečně zima :) určitě se kouknu ;)

      Vymazat
  5. Tie Dermacol veci mam moc rada!
    Pozyvam na vianocnu giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) z téhle řady bych chtěla vyzkoušet ještě peeling :)

      Vymazat
  6. Letos to byl nějakej rok kosmetiky:D, pěkný blog:-)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo :) tak kosmetika se využije vždycky a neurazí :) díky ;)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)