10. prosince 2014

Zimní/vánoční "udělej si sám" inspirace

Krásnou středu! :)
Včera večer při psaní jiného článku, který měl být původně dneska, se mi stala fakt zajímavá věc. Zmizela mi složka s fotkami do DIY článku - proč ne že? Takže to nafotím znovu a do Vánoc se na blogu určitě objeví. Dneska to bude taky o takovém "udělej si sám", ale bude to inspirace z pinterest.com - poslední dobou jsem si tuhle stránku zamilovala! Možná, že můj původní DIY článek rozšířím i o vyzkoušené dekorace z Pinterest (pokud se nějaké povedou...)?

Hned tenhle první "pin" se mi hodně zamlouvá a nevypadá to, že to bude těžké na provedení - jenom sehnat někde ty kamínky (květinářství?). Stačí je nalepit na sklenici a dát do ní svíčku (odkaz na celý obrázek). Mason Jar asi u nás nikde poblíž neseženu, ale obyčejnou sklenici od marmelády doma určitě najde každý.


Tyhle hvězdy určitě všichni znáte, ale jestli ne, tak jsou super jednoduché na udělání. Navíc je můžete udělat jak velké chcete a jaké barvy chcete :) My jsme je dělali základce i jako výzdobu na plesy, nebo si ji můžete zavěsit na silon na záclonu (nad tím teď hodně uvažuju, jak to píšu...).

odkaz na pin

Je libo si udělat sněhuláčka z ponožky? Už jsem viděla ve videích od zahraničních youtuberek, že si udělaly Olafa z filmu Frozen z takové té chlupaté ponožky (odkaz na celý obrázek).


Pokud máte rádi světýlka a na zimu a Vánoce je máte v pokoji/bytě a chtěli by jste je nějak oživit, tak si můžete koupit pin pongové míčky, do nich udělat dírku a na každé světýlko dát jeden míček. Vím, že i kamarádka sháněla světýlka, které jsou právě hodně podobné těmhle "udělej si sám", takže jestli je třeba taky sháníte, určitě vyzkoušejte i tohle :) (odkaz na celý obrázek).


V obchodě Nanu Nana prodávají průhledné baňky (jsou v nich třeba flitry nebo tak něco), takže si můžete udělat třeba i svou ozdobu na stromeček, stačí baňku vyprázdnit a třeba jí zevnitř potřít lepidlem a pak nasypat třpytky, nebo barvami na sklo na ni něco napsat. Nezkoušela jsem to, ale zítra snad budu mít možnost do Nanu Nana zajít a jednu průhlednou baňku koupím a vyzkouším :).

V odkazech najdete vždycky celý pin/obrázek, kde je návod, jak danou věc vytvořit. Jak jsem psala, budu dělat článek s DIY tipy, které jsem sama vyzkoušela. Dejte mi do komentářů vědět, jestli nějak zdobíte svoje pokoje/byty/domy nebo třeba jestli míváte na zahradě světýlka? 

2 komentáře:

  1. Moje ségra nám už nazdobila celý pokoj. Máme tu asi 3 světýlka, pak samé řetězy a svíčky a už nazdobila i stromeček :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ta sklenice vypada dobre, ty kaminky tipuji na kabošony,sezenes v koralkach

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář a názor. Moc si toho cením :)